خواستگار قلابی خراسان رضوی به دام افتاد/ اخاذی پس از گرفتن عکس خصوصی



مردی خواستگار نما که با تهیه عکس و فلیم خصوصی از دختری جوان، وی را به انتشار تصاویر خصوصی اش تهدید کرده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح خبر گفت: دختری جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی شکایتی را مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی به پلیس فتا ارائه کرد.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات دختر جوان مشخص شد مدتی قبل از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با مردی جوان آشنا شده و با پیشنهاد او برای ازدواج مدتی با هم در ارتباط داشتند که این فرد شیاد با اغفال وی تعدادی از تصاویر و فلیم های خصوصی اش را بدست آورده و در پی قطع شدن ارتباط آنها این فرد با ارسال پیام با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی درخواست رابطه نامشروع می کند و با بی توجهی شاکی وی تعدادی از فیلم ها و تصاویر خصوصی وی را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر محل اختفای را در یکی از مناطق شهر مشهد رد زنی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بازرسی از مخفیگاه این فرد چند قبضه اسلحه گرم، چند دستگاه دوربین فیلم برداری و تعداد زیادی قطعات و لوازم الكترونیكی به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ جهانشیری اظهار داشت: ادله دیجیتال کشف شده برای بررسی های فنی بیشتر به آزمایشگاه فنی ادله دیجیتال پلیس فتا منتقل و تحقیقات در خصوص دیگر جرائم احتمالی متهم ادامه دارد .

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هویت ها در فضای سایبر پنهان است شهروندان در دوست یابی و مراودات سایبری خود باید نهایت وقت را داشته باشند و به افرادی كه با نیت های شوم ولی دوست نما خود را معرفی می کنند اعتماد نكنند .
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------