جعل سند پس از قتل همسر/ متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود



 اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث  روز

جلب به دادرسی مرد جوان که پس از قتل همسرش، با جعل سند، اموالش را به نام خود کرده بود از سوی بازپرس جنایی صادر کرد. متهم با اظهارات دروغین سعی داشت در مسیر تحقیقات، تغییر به وجود آورد و راز این جنایت را مخفی نگه دارد.

به گزارش آنا، آبان ماه سال 93 زن میانسالی به ‌پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن مرموز دخترش خبر داد. مرد میانسال مدعی شد که دخترش کارمند بانک است و از چهار ماه قبل ناپدید شده و همسرش به نام سجاد، جواب درستی در خصوص ناپدید شدن دخترش به او نمی‌دهد.

به دنبال این شکایت، بررسی‌ها برای یافتن زن جوان از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد و تحقیقات از سجاد صورت گرفت. مرد جوان در تحقیقات مدعی شد چهار ماه قبل از همسرش به نام مریم جدا شده و اطلاعی از سرنوشت او ندارد.

در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی متوجه شدند خودروی مریم در اختیار همسرش است و مرد جوان سه دانگ از سهم همسرش از خانه‌ای که متعلق به او بوده را فروخته است. بدین ترتیب بار دیگر تحقیقات از او صورت گرفت و او مدعی شد مریم به او بدهکار بوده و قبل از طلاق سه دانگ سهمش با خودروی 206 خود را به نامش زده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که هیچ طلاقی رخ نداده است و مرد جوان سعی در کتمان واقعیت دارد. باتوجه به سرنخ‌هایی که در دست بود، احتمال جنایت توسط مرد جوان مطرح شد و به دستور بازپرس احمدبیگی، متهم جوان دستگیر شد.

با تحقیقات صورت گرفته، درنهایت متهم با اعتراف به قتل همسرش گفت: پس از جنایت با پسر عمویم تماس گرفتم. او پیشنهاد داد جسد را در باغ پدرش در روستایی حوالی فیروزکوه دفن کنیم. با پیشنهاد پسرعمویم، جسد مریم را با خودروی 206 به آنجا بردم و در گوشه‌ای از باغ دفن کردم. با اعترافات سجاد کارآگاهان به باغ عموی قاتل رفته و موفق شدند بقایای جسد مریم را از عمق سه متری زمین خارج کنند.

باتوجه به دلایل موجود در پرونده، بازپرس سعید احمدبیگی از دادسرای امور جنایی پایتخت برای مرد همسرکش به اتهام مباشرت در قتل عمدی همسرش، جعل و استفاده از سند مجعول و انتقال مال غیر و سرقت اموال مقتول قرار جلب به دادرسی صادر کرد .همچنین برای پسر عموی متهم که در دفن جسد به قاتل کمک کرده بود و سه نفر دیگر که اقدام به جعل سند کرده بودند قرار جلب به دادرسی صادر شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------