اقرار سرايدار افغاني به حادثه سياه



سرايدار افغان كه به اتهام تعرض به يك كودك بازداشت شده است،‌ به جرمش اقرار كرد.

به گزارش جوان، عصر روز پنج شنبه سوم تيرماه مرد ميانسالي در جنوب تهران به اداره پليس رفت و از مرد افغاني به اتهام آزار كودكش شكايت كرد.

شاكي گفت: من گچكار هستم. مدتي قبل ساختمان در حال ساختي را به صورت پيمانكاري براي گچكاري گرفتم. چند روز قبل كارم را در آن ساختمان شروع كردم تا اينكه روز چهار شنبه دو پسرم را براي كمك با خودم به محل كار بردم. هنگام كار متوجه غيبت يكي از بچه‌هایم شدم. با خودم فكر كردم براي بازي به داخل اتاق‌ها رفته است تا اينكه دقايقي بعد وقتي نزد من آمد، خيلي ترسيده بود. هر چقدر اصرار كردم چيزي به من نگفت. صبح روز بعد وقتي خواستم او را با خودم به محل كار ببرم، گريه كرد و گفت مرد افغاني كه سرايدار ساختمان است، چاقو دارد. وقتي همسرم در اين باره با اوحرف زد، از ماجراي هولناكي با خبر شديم. فهميدم نگهبان ساختمان به او تعرض كرده است.

پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران پليس در نخستين تحقيقات دريافتند سرايدار افغاني كه بشير نام دارد، مدتي قبل به صورت غير مجاز وارد ايران شده است. متهم خيلي زود به دام پليس افتاد. مأموران در بازرسي از او يك عدد چاقوي بزرگ كشف كردند. او صبح ديروز در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد.

وي گفت روز حادثه وقتي آن كودك از پدرش فاصله گرفت، وسوسه شدم و با تهديد چاقو نيتم را اجرا كردم.  متهم پس از تحقيقات اوليه براي بازجويي‌هاي فني به دستور قاضي آرش سيفي، در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------