پليس به دنبال والدين دختر 3 ساله (+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,کودک گمشده

 

اخبار حوادث -  پليس به دنبال والدين دختر 3 ساله

  تحقيقات پليس براي شناسايي والدين كودك خردسال كه از سوي زوج سالمندي در امامزاده پيدا شده بود، آغاز شد.

به گزارش قانون، پس از وصول اخبار و اطلاعاتی در خصوص نگهداری دختربچه ای 3 ساله از سوي یک زن و شوهر در منطقه قیام دشت ، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و به دستور قاضی اجاقلو ، دادرس شعبه اول بخش خاوران ، پرونده براي رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت  .


با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با شناسایی محل نگهداری دختربچه سه ساله در منطقه قیام دشت – خیابان شهید باهنر به این محل مراجعه و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زن و شوهری 60 ساله اقدام به نگهداری دختربچه ای سه ساله به نام فاطمه می کنند که بررسی های بیشتر نشان داد که این زن و شوهر هیچگونه تولد بچه‌ای تاکنون نداشته اند.


با توجه به اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان با اخذ دستور قضایی به محل نگهداری کودک مراجعه و در بازرسی از محل موفق به پیدا کردن دختربچه شدند. با پیدا شدن فاطمه سه ساله و عدم ارائه هرگونه مدارک شناسایی و ثبت احوال از سوی این زن و شوهر ، آنها نیز به همراه دختربچه سه ساله به  پایگاه نهم آگاهی منتقل شدند .

 

این زن و شوهر در اظهارات خود مدعی شدند که حدود سه سال پیش و در مسیر بازگشت به تهران ، در امامزاده ای توقف و بچه را در آنجا پیدا کرده اما به واسطه نداشتن بچه از مراجعه به پلیس و تحویل دادن وی خودداری كردند و خودشان پس از نام گذاری دختربچه به نام فاطمه، تصمیم به بزرگ کردن وی گرفته اند .


سرهنگ کارآگاه حسین زارع  رئیس پایگاه نهم  پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اعلام این خبر گفت :با توجه به اعترافات صریح زن و شوهر و به دستور مقام‌قضایی ، قرار قانونی برای هر دو نفر آنها صادر و دختربچه نیز در اختیار شیرخوارگاه قرار گرفته است .


رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام دستور انتشار تصویر دختربچه3 ساله اعلام داشت :همزمان با آغاز تحقیقات پلیسی برای شناسایی پدر و مادر واقعی فاطمه ، دستور انتشار تصویر وی نیز از سوی مقام قضایی صادر شده است.  لذا از شهروندان و خانواده های محترم که در طول سه سال گذشته با طرح پرونده فقدان در جست‌وجوی فرزند خود هستند درخواست می شود تا با شماره تماس 73948280 و 73948261 تماس بگیرند.
 اخبار حوادث - قانون
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------