پرونده قاتل ستایش به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد



 اخبارحوادث,خبرهای حوادث, حوادث روز

پرونده قاتل ستایش دختربچه شش سال افغانستانی به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد.

به گزارش جام جم آنلاین ، مجتبی فرحبخش وکیل مدافع قاتل ستایش با اعلام این خبر به تسنیم گفت: موکل به صدور قرار بازداشت اعتراض کرده بود که موضوع برای رسیدگی به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد.

این وکیل دادگستری علت تاخیر در تعیین وقت دادگاه موکلش را همین مسئله خواند و گفت: هنوز دادگاه تجدیدنظر نسبت به این اعتراض تصمیم‌گیری نکرده و قطعاً پس از مشخص شدن تصمیم دادگاه تجدیدنظر، جلسات دادرسی برگزار می‌شود.

21 فروردین ماه امسال بود که رسانه‌ها از قتل یک دختربچه شش‌ ساله افغانستانی توسط نوجوان هفده ساله ایرانی در شهر خیرآباد شهرستان ورامین خبر دادند.

بلافاصله پس از وقوع این جنایت، متهم دستگیر شد و در نهایت پس از انجام بازجویی‌های مفصل و اخذ نظریه پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت پلیس و تشکیل پرونده شخصیت برای متهم، برای وی در دادستانی شهرستان ورامین، قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد.

ابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین در خصوص کیفرخواست صادره در این پرونده گفته بود که در این کیفرخواست درباره قتل عمد و جنایت بر میت اظهارنظر شده و در خصوص سایر موارد قرار بر عدم صلاحیت صادر کردیم زیرا طبق قانون جدید آئین دادرسی کیفری، در خصوص مواردی مثل تجاوز به عنف، صفر تا 100 موضوع را دادگاه کیفری یک استان بررسی می‌کند.

پس از صدور کیفرخواست، پرونده قتل ستایش قریشی برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و دادگاه در ارتباط با موضوعات منافی عفت، جلسات تحقیقات مقدماتی برگزار کرد که البته وکیل قاتل ستایش، به برخی موارد این تحقیقات اعتراض کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------