افشای راز جسد سوخته در جنگل




اخبار حوادث -  افشای راز جسد سوخته در جنگل

 زنی که به‌دلیل اختلاف با شوهرش او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بود دستگیر شد.

ماموران پلیس رشت 23 آذر جنازه سوخته مردی را در منطقه‌ای جنگلی مشاهده و کارآگاهان جنایی را مطلع کردند. تحقیقات ویژه پس از حضور افسران ویژه مبارزه با قتل در صحنه جرم آغاز شد و کارآگاهان در نزدیکی جسد موتوسیکلتی را کشف و همچنین تکه طنابی را پیدا کردند که سوخته بود. آنان با توجه به شواهد موجود در محل پی بردند مقتول ناشناس در پی واردشدن ضربه جسمی سخت به سرش جان باخته و سپس قاتل یا قاتلان جنازه او را به این محل منتقل کرده و سوزانده‌اند تا آثار جرم را از بین ببرند.

ماموران بعد از انتقال پیکر مقتول به پزشکی‌قانونی به ردیابی موتوسیکلت کشف‌شده پرداختند و مالک آن را که مردی جوان به نام حسن بود شناسایی کردند. آنها بعد از مراجعه به منزل حسن فهمیدند این مرد گم شده است. همسر او به نام منیژه در تحقیقات مدعی شد هیچ اطلاعی از سرنوشت همسرش ندارد اما این اظهارات نتوانست پلیس را قانع کند و کارآگاهان بعد از اخذ مجوز قضایی به خانه این زن رفتند تا آنجا را تفتیش کنند.

بازرسی از خانه حسن ماموران را با سرنخ‌هایی تازه مواجه کرد. آنها فهمیدند فرش و پتوها به‌تازگی شسته شده است. منیژه در این‌باره توضیح قانع‌کننده‌ای نداد و این فرضیه مطرح شد که این زن شوهرش را کشته و برای محو آثار خون فرش و پتوها را شسته است. زن 21ساله در بازجویی‌ها این فرضیه را رد کرد و گفت در ماجرای قتل شوهرش کاملا بی‌گناه است اما وقتی ماموران خانه را با دقت بیشتری بازرسی کردند متوجه تکه طنابی شدند که شبیه طناب سوخته در محل رهاشدن جسد بود.

 به این ترتیب منیژه در بن‌بست قرار گرفت و به کشتن شوهرش اقرار کرد. او گفت: «من و حسن از مدتی قبل با هم اختلاف داشتیم تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. روز حادثه با میله آهنی ضربه‌ای را به سرش زدم و او را کشتم.

 

بعد از اینکه از مرگ حسن مطمئن شدم با مردی که از قبل می‌شناختم تماس گرفتم و از او کمک خواستم. سپس جسد را با هم به منطقه‌ای جنگلی بردیم و برای اینکه شناسایی نشود آن را به آتش کشیدیم.» ماموران در ادامه همدست این زن را بازداشت کردند. مرد 23ساله در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و او نیز روانه بازداشتگاه شد.  بنابر این گزارش در حال حاضر تحقیق از متهمان ادامه دارد.
اخبار حوادث - روزنامه شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------