بازداشت دزد خانه‌های محله نارمک سر بزنگاه/اظهارات ضد و نقیض سارق برای فریب مأموران



 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

رئیس کلانتری 127 نارمک از دستگیری دزد خانه های محله نارمک پایتخت در حین سرقت خبر داد.

سرهنگ جلینی، رئیس کلانتری 127 نارمک در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات این خبر گفت: با شکايت های متعدد شهروندان ساکن اين محدوده در خصوص وقوع سرقت های منزل، تيم های عملياتی اين کلانتری برای شناسايی و بازداشت متهم يا متهمان ضمن بررسی مناطق جرم خيز و محل هايی که امکان حضور سارقان وجود داشت، اقدام به گشتزنی در محدوده های مذکور کردند.

وی افزود: گشتزنی ها ادامه داشت تا اینکه شب گذشته مأموران انتظامی این کلانتری، در یکی از خيابان های این محله مردی را که در حال بالا رفتن از دیوار یک خانه بود، مشاهده کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 127 نارمک افزود: متهم با ديدن مأموران ترسيده و دستپاچه شده و سعی داشت با اظهارات ضد و نقيض خود را بيگناه جلوه دهد اما با توجه به وضعيت موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و در همان محل به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد.

سرهنگ جلینی اظهار داشت: در نهایت متهم به کلانتری منتقل شده و در بازجويی های انجام شده به چندين فقره سرقت منزل پیش از دستگیری اقرار و گفت قصد سرقت از این خانه را داشته که پلیس رسیده و او را دستگیر کرده است.

گفتنی است، وجوه نقد و اموال مسروقه که از خانه های قبلی به سرقت برده بود پس از بازرسی از وسایل وی کشف و به مالباختگان مسترد شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------