برق پلیس دزد کابل‌های برق شمال پایتخت را گرفت



کلانتر محله ولنجک با اشاره به دستگيری يک سارق کابل برق در محدوده فرحزاد، گفت: اين متهم در حال سرقت 20 کيلوگرم کابل برق دستگير شد.

سرهنگ امین محمدی، کلانتر محله ولنجک در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستگيري يک سارق کابل برق گفت: عصر روز گذشته يکی از گشت های انتظامي اين کلانتری در حال گشتزنی در محدوده ولنجک بودند که به يک موتورسوار مشکوک شده و براي بررسی موضوع به وی دستور توقف دادند اما موتورسوار بدون توجه به دستور پليس سعی کرد از محل بگريزد که اين امر سبب شد ماموران وی را تعقيب کنند و در نهايت پس از چند دقيقه تعقيب و گريز در محدوده هايی منطقه بازداشت شده و از آنجا که مدارک وسيله نقليه را همراهش نداشت به کلانتری منتقل شد.

کلانتر محله ولنجک ادامه داد: متهم در کلانتری تحت بازجويی های انجام شده ضمن اعتراف به سرقت موتورسيکلت به سرقت کابل هايی برق اين محدوده نيز اعتراف کرد که طی بازرسی از داخل کيسه ای که همراهش بود بيش از 20 کيلوگرم سيم و کابل برق که مقداری از آن سوزانده شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد:متهم پس از تکميل پرونده براي سير تحقيقات بيشتر  به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد و کابل هايی مسروقه نيز در اختیار ماموران اداره برق منطقه شمال تهران قرار گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------