عملیات پلیس برای دستگیری عامل سرقت‌های سریالی شرق تهران/«قادر دزده» بازداشت شد



رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری عامل سرقت‌های سریالی در شرق تهران خبر داد.

 سرهنگ محمدقربان منصوری، رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سريالي شدن سرقت لوازم خودرو های سواری در حوزه استحفاظی اين کلانتری و بر حسب تحقیقات انجام شده تيمی از ماموران تجسس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به بررسي تخصصي پیرامون سرقت های پرداختند.

وی افزود:با تحقيقات و بازديد دوربين هاي مدار بسته مکان های سرقت در يکي از اين سرقت ها در خيابان امين، از فیلم یک دوربين مداربسته تصوير سارق به دست آمد که طی بررسي هاي ميداني مشخص شد سارق مورد نظر، "ق" معروف به قادر دزده نام دارد و یکی از سارقين حرفه ای و سابقه دار شرق تهران است.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اظهار داشت:بلافاصله محل اختفای وی در خيابان  206 تهرانپارس شناسايي و طي يک عمليات ضربتي وی را دستگیر کردند که برای سير مراحل قانوني به کلانتري منتقل نمودند و در تحقيقات اوليه با اقرار به جرایم خود بيان داشت؛سابقه دار هستم و اموال مسروقه در منزلم است.

سرهنگ منصوری خاطر نشان کرد:با هماهنگی از سوی مقام قضایی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت که تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------