نقشه دزدان برای توریست انگلیسی



  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز

چهار جوان سرباز که پول‌های جهانگرد انگلیسی را دزدیده بودند، پس از دستگیری سرقت را به گردن یکدیگر انداختند.

به گزارش جام‌جم، بیست و ششم مرداد امسال یک تبعه انگلیسی همراه مترجم خود به گشت پلیس تهران مراجعه کرده و پسر جوان را تحویل آنها داده و مدعی شدند او سارق است.

مرد مترجم به پلیس گفت: من و این جهانگرد انگلیسی برای تفریح به بوستان لاله رفته بودیم. او در آنجا ماند و من سراغ خودروی کرایه‌ای رفتم. هنگام بازگشت متوجه سروصدا شدم. سراسیمه خود را به او رساندم و دیدم چهار جوان کچل راه او را سد کرده و با تهدید چاقو، کیفش را دزدیده و او را روی چمن انداختند و متواری شدند. دزدها را تعقیب و یکی از آنها را دستگیر کردم.

پسر جوان به کلانتری منتقل شد و به پلیس گفت: من و دوستانم در بوستان لاله بودیم. آنها که فرار کردند به این سرقت دست زدند و من بی‌گناهم. او برای تحقیقات به پایگاه سوم آگاهی تهران منتقل و در ادامه تحقیقات معلوم شد سه نفر دیگر در پادگان هستند.

سه نفر از متهمان روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شده و گفتند که هم‌خدمتی‌شان دروغ می‌گوید. آن روز آنها با گرفتن مرخصی از پادگان خارج شده بودند، اما دوستشان که سابقه اعتیاد و فرار از پادگان را دارد، نزد آنها آمده و دست به سرقت زد. او 250 هزار تومان به ما داد تا برایش در پادگان نگه داریم تا روز بعد آن را تحویل بگیرد و به عروسی برود. ما ترسیدیم و پول را به فرماندهمان دادیم. او حتی با شیشه شکسته‌ای که در دست داشت، می‌خواست مرد جهانگرد را زخمی کند که ما نگذاشتیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------