دستگیری گروه گروگانگیر در اصفهان



پنج نفر از این باند هفت نفره نیز در یک عملیات منسجم و دقیق هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم ربایی در یکی از جاده های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک گروه گروگانگیر خشن و آزادی 9 نفر از گروگان ها در عملیات وی‍ژه کارآگاهان پلیس آگاهی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار عبدالرضا آقاخانی اضافه کرد: در پی وقوع دو مورد آدم ربایی و سرقت در برخی از جاده های ترانزیتی استان اصفهان که در ساعات پایانی شب اتفاق می افتاد، بررسی و رسیدگی موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی استان، پس از انجام اقدام های تخصصی و تلاش شبانه روزی سرانجام دو گروگانگیر را شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار آقاخانی با اشاره به آزاد کردن 9 نفر از افراد ربوده شده که در مخفیگاه آدم ربایان حبس شده بودند، اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود پنج تن از همدستان خود را نیز معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پنج نفر از این باند هفت نفره نیز در یک عملیات منسجم و دقیق هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم ربایی در یکی از جاده های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان اصفهان، درخصوص نحوه فعالیت اعضای این گروه گفت: متهمان در ساعات پایانی شب بوسیله میخ، خودروهای عبوری را پنچر و با ضرب و شتم راننده، سرنشینان خودرو را گروگان گرفته و به یکی از شهرستان های اطراف استان منتقل می کردند.

وی افزود: متهمان پس از آدم ربایی با خانواده گروگان ها تماس گرفته و از هر یک مبلغ 500 میلیون ریال در ازای آزادی آنها درخواست کرده بودند که با اقدام سریع و بموقع کارآگاهان پلیس، در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی اعضای این باند خشن سابقه دار و غیر بومی هستند، گفت: در این عملیات از آدم ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شده است.

سردار آقاخانی از کسانی که در ساعات پایانی شب در جاده ها تردد می کنند خواست در صورت هر گونه موارد مشکوک، مورد را بلافاصله از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فعالیت گشت های ویژه جاده ای پلیس گفت: پلیس اصفهان با جدیت و اهتمام ویژه با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه برخورد قاطع می کند و اجازه نخواهد داد، عده ای افراد شرور امنیت استان را برهم بزنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------