مفسد فی‌الارض؛ حکم جنایتکارانی که در شیراز مردی را با تبر جلوی چشم همسرش کشتند



سه مرد تبر به دست که جنایتی هولناک را چندی قبل در یکی از خیابانهای شیراز رقم زده بودند، محارب شناخته شدند.

 به گزارش خبرجنوب؛ اين جنايت مردادماه سال جاری در محدوده بولوار اميركبير شيراز رخ داد. زوج جواني سوار بر خودرويشان در حال عبور از يكي از خيابانهاي منطقه بودند كه ناگهان يك دستگاه پژو پرشياي سفيد رنگ با خودروي آنها تصادف كرد.

 

مرد جوان از ماشين پياده شد كه خسارت و علت تصادف را بررسي كند اما در همين هنگام سرنشينان پرشيا به سمت او حمله كردند و با تبر و چاقویی که در دست داشتند ضربهاي به مرد جوان زدند. مهاجمان همچنين جوان ديگري را كه همراه اين زوج بود مجروح كردند و پس از آن سوار بر خودروي خود از محل گريختند.

 

طولي نكشيد كه مرد جوان مقابل چشمان همسر باردارش بر اثر شدت خونريزي جان باخت و وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، اثري از مهاجمان نبود. همسر مقتول به همراه جوان ديگري كه در اين حادثه مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شدند.

 

از همان زمان تحقيقات گسترده براي شناسايي و دستگيري مهاجمان آغاز شد. اين در حالي بود كه انتشار فيلم لحظه جنايت در شبكههاي اجتماعي، وحشت به جان مردم منطقه انداخته و باعث جريحهدار شدن احساسات شهروندان شد.

 

تيمهاي جنايي به جستوجو براي يافتن ردي از عاملان جنايت پرداختند و خيلي زود موفق شدند هويت آنها را شناسايي كنند.

 

در ادامه مشخص شد كه متهمان قصد دارند هر طوري شده از كشور فرار كنند اما پيش از اينكه موفق به اجراي نقشه خود شوند با همکاری اطلاعات سپاه فجر استان و پلیس يكي از آنها در شهرستان ابركوه و دیگری در خرم آباد دستگیر شدند.

 

پس از آن تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر که در فیلم منتشر شده بینی اش عملی و با تبر از محل گریخته بود نیز آغاز شد و در نهایت ماموران سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس توانستند این متهم را نیز در باغی اطراف شیراز دستگیر کنند.

 

این پرونده با حساسیت ویژه ای و به صورت فوق العاده در دادسرای جنایی شیراز رسیدگی شد.

 

پس از طی شدن مراحل لازم و اعتراف این سه شرور به جنایت این سه متهم مفسد فی الارض شناخته شده و پرونده آنها به اتهام محاربه به دادگاه انقلاب شیرازارسال شد.

 

همچنین پرونده آنها نیز به اتهام قتل با صدرو کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------