مرد «شیشه»ای جان همسرش را گرفت



مرد «شیشه»‌ای که پس از مشاجره شدید، همسرش را به قتل رسانده بود با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.

 به گزارش ایران  ، صبح روز شنبه 17 مهر ساکنان یکی ازمحله‌های قائمشهر با شنیدن فریادهای پسر بچه همسایه‌شان به خیابان دویدند.

 

آنها وقتی خود را به خانه همسایه رساندند با اشاره دست پسرک که زبانش بند آمده بود وارد خانه محقرشان شدند.همسایه‌ها که نمی‌دانستند چه اتفاقی افتاده است، به محض ورود به آشپزخانه با پیکر خون آلود زن جوان روبه‌رو شده و پلیس را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد پیکر نیمه جان زن جوان به بیمارستان انتقال یافت اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی او بر اثر شدت جراحات وخونریزی جان سپرد. به‌دنبال اعلام این خبر، با مرگ این زن تحقیقات جنایی دراین باره در دستور کار پلیس آگاهی قائمشهر قرار گرفت.

 

 پسر 11 ساله که شاهد قتل مادر بی پناهش بود در حالی که هنوز شوک زده بود با چشمانی  اشک بار گفت: من و خواهرم همراه پدر و مادرم زندگی می‌کردیم. پدر و مادرم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند. صبح خواهرم خانه نبود. من داخل اتاق خوابیده بودم که با شنیدن صدای فریاد مادرم از خواب پریدم. وقتی خودم را با عجله به آشپزخانه رساندم پدرم را دیدم که با کارد آشپزخانه کنار بدن خونین مادرم ایستاده بود. پدرم با دیدن من بسرعت کارد را کنار انداخت و از خانه رفت.

 

از سوی دیگر کارآگاهان با کشف سرنخ‌هایی بسرعت پاتوق‌های وی را تحت کنترل در آورده و سرانجام او را به دام انداختند. وی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، گفت: «مدت‌ها بود با زنم اختلاف داشتم. صبح روزحادثه سر موضوعی با هم بحث کردیم. در یک لحظه خیلی عصبانی شدم. نمی‌دانم چطور شد که سراغ  کارد رفتم. وقتی به خودم آمدم دیدم زنم با بدن خونین کف آشپزخانه افتاده است!»

 

در همین حال تحقیقات کارآگاهان نشان داد مرد جوان از مدت‌ها قبل به مواد مخدر اعتیاد دارد و به همین خاطراغلب مواقع با همسر و فرزندانش مشاجره و درگیری داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------