مرد کودک ربا:8سال بچه دار نشدم و با همسرم اختلاف داشتم



پنجشنبه گذشته مأموران یکی از کلانتری‌های جنوب پایتخت در جریان یک کودک‌ربایی قرار گرفتند. به‌دنبال اعلام این خبر، آنها بلافاصله راهی محل مورد نظر شده و مرد جوانی که به گفته شاهدان قصد ربودن پسر 5 ساله‌ای را داشت دستگیر کردند.

 به  گزارش ایران ؛شاهدان ماجرا که دو پسر نوجوان بودند به پلیس گفتند دقایقی قبل مرد جوان غریبه را دیدیم که به طرف پسر 5 ساله‌ای رفت و او را بغل گرفت. اما همان موقع سر و صدا کرده و پدر و مادر کودک که برای خرید در مغازه‌ای همان نزدیکی بودند بیرون دویده و با کمک اهالی محل مرد کودک‌ربا را دستگیر کردند.

 

متهم، دیروز برای بازجویی به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و زمانی که مقابل بازپرس مرشدلو ایستاد گفت: «خدمت سربازی‌ام که تمام شد ازدواج کردم. اما افسوس که 8 سال زندگی به‌غیر از اختلاف چیز دیگری به همراه نداشت. ضمن اینکه به خاطر مشکلات جسمی من و همسرم هرگز بچه دار نشدیم اما من همیشه دوست داشتم که فرزندی داشته باشم. با این حال چند ماه قبل جدا شدیم. روز حادثه نیز برای دیدن دامادمان که در بیمارستان بستری بوداز شهرستان به تهران آمدم. بعداز ملاقات در خیابان پرسه می‌زدم که چشمم به پسربچه‌ای افتاد که سرگرم بازی بود. یکدفعه دلم خواست من هم بچه‌داشته باشم. برای همین تصمیم گرفتم او را بدزدم و برایش پدری کنم. اما وقتی او رادر آغوش گرفتم به‌من گفت «تو پدر من نیستی» حرفش دلم را به درد آورد و همان موقع او را رها کردم اما از سوی مردم دستگیر شدم.»

 

از سوی دیگر خانواده کودک 5 ساله با حضور در دادسرا از شکایت خود صرف نظر کردند. آنها گفتند: بچه‌های محل، دلشان خواسته قهرمان‌بازی در بیاورند و با ایجاد سر و صدا این طور نشان دادند که از کودک ربایی جلوگیری کرده‌اند. اما تحقیقات ما نشان می‌دهد ماجرای کودک ربایی در میان نبوده است. با وجود این بازپرس جنایی متهم را برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی فرستاد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------