دستگیری سرشاخه اصلی ترانزیت و توزیع مواد مخدر در شرق کشور



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری سرکرده این باندها به همراه دو تن مواد مخدر در این استان خبر داد.

 سردار حسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با  فارس در زاهدان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری سرکرده این باندها به همراه دو تن مواد مخدر در این استان خبر داد.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: به دنبال اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت گسترده باند بین‌المللی به سرکردگی احدی از قاچاقچیان معروف در سیستان و بلوچستان، برخورد و مقابله با این باند به ویژه سرکرده آن در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

 

این مسؤول ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی محورهای حمل مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر توسط این شرور و قاچاقچی حرفه‌ای، تیم‌های ویژه و عملیاتی پلیس به منطقه اعزام شده و پس از شناسایی کامل تحرکات این گروه، اقدام به اجرای کمین در مسیر شرور و قاچاقچی معروف منطقه کردند.

 

وی گفت: قاچاقچیان مسلح در ساعات پایانی شب و پس از ورود کمین، به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آنها تیراندازی کرده که با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس روبه شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و مجروح شدن اشرار با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو از محل متواری شدند.

 

کشف یک تن و 440 کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر

 

سردار رحیمی بیان کرد: ماموران پلیس در بررسی صحنه و بازرسی از خودروهای اشرار یک تن و 440 کیلوگرم تریاک، 96 کیلوگرم هروئین به همراه مقادیر متنابهی مهمات جنگی را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس در ادامه عملیات تعقیب و گریز به منظور دستگیری این سرشبکه، با بهره‌گیری از منابع محلی، این متهم را در حالی که در درگیری با ماموران زخمی و با هویت جعلی در یکی از بیمارستان‌های شهرستان ایرانشهر تحت درمان بود، دستگیر کردند.

 

سردار رحیمی در ادامه به درگیری مسلحانه ماموران پلیس مهرستان با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات مهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری شبانه ماموران پلیس ضمن دستگیری یک قاچاقچی مسلح و توقیف یک دستگاه خودرو، 740 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

 

دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار در اطراف زاهدان

 

وی گفت: در عملیات پلیسی دیگر، تکاوران قرارگاه عملیاتی عمار فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، باند دیگری از توزیع کنندگان مواد مخدر را در حوالی شهرستان زاهدان شناسایی کرده که در این عملیات یک قاچاقچی سابقه‌دار به همراه یک دستگاه خودرو دستگیر و از وی 300 کیلوگرم تریاک کشف شد.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مبارزه با موادمخدر را اولویت اول پلیس استان دانست و افزود: مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر با تمام توان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------