خودكشي پس از قتل فرزند




اخبارحوادث - خودكشي پس از قتل فرزند

زن جوان با انگيزه اي نامشخص پس از قتل پسر هفت ساله اش دست به خودكشي زد.11 فروردين امسال مرگ مشكوك زني در يكي از بيمارستان هاي فريدون كنار به پليس اعلام شد.در ادامه تيمي از ماموران در بيمارستان حاضر شده و تحقيقات در اين زمينه را آغاز كردند. در بررسي هاي پليسي مشخص شد، اين زن بر اثر مسموميت با قرص برنج جان خود را از دست داده است.

بستگان زن جوان كه او را به بيمارستان رسانده بودند در جريان تحقيقات مدعي شدند، اين زن چندي قبل به خاطر اختلافاتي كه با همسرش داشت از او جدا شده بود. وي پس از جدايي همراه پسر هفت ساله اش زندگي مي كرد. روز حادثه پس از اينكه زن جوان به تلفنش پاسخ نداد ، خانواده اش نگران شده و راهي خانه آنها شدند.

 

آنها پس از حضور در خانه با صحنه هولناكي رو به رو شدند. پيكر زن جوان و پسرش در كنار هم قرار داشت. امدادگران اورژانس پس از معاينه آنها ، اعلام كردند پسر خردسال جان خود را از دست داده است.زن جوان هم به بيمارستان منتقل شد كه به علت شدت مسموميت جان خود را از دست داد.سرهنگ عظيمي ، رئيس پليس آگاهي استان مازندران با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيقات براي شناسايي انگيزه زن جوان از قتل پسرش و خودكشي خود ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------