دزدی برای تجربه هیجان!



فروشنده کفش برای این که هیجان سرقت را تجربه کند دست به دزدی کوله‌ پشتی کارمند بیمارستان زد.

  به گزارش جام جم، شامگاه دوشنبه ماموران کلانتری 107 فلسطین در جریان سرقت از مردی در خیابان شریعتی زیر پل چوبی قرار گرفتند و برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند.

 

مالباخته میانسال به افسرکلانتری گفت: کارمند بیمارستانم. برای خرید به پاساژ علاءالدین رفته بودم، همان جا مردی غریبه به من نزدیک شد و عنوان کرد مادرش در همین بیمارستانی که کار می‌کنم بستری بوده است و با اصرارهایش پذیرفتم سوار خودرویش شوم. حوالی پل چوبی از او خواستم من را پیاده کند. پنجره خودرو پایین بود. زمانی که پیاده شدم او دستش را به سمت کوله‌پشتی‌ام انداخت و آن را به داخل خودروی کشید و با دزدیدن آن، دو گوشی گران‌قیمت را که خریده بودم، سرقت کرد.

 

ماموران با اطلاعات به دست آمده از مالباخته اطراف را جست‌وجو کردند و موفق شدند خودروی سارق را شناسایی کنند. این خودرو متوقف شد. متهم بازداشت و کوله‌پشتی سرقتی از او کشف و تحویل مالباخته شد.

 

متهم برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد و به سرقت از شاکی اعتراف کرد. با اعتراف متهم در کلانتری، او دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و از سوی بازپرس علی وسیله ایردموسی مورد تحقیق قرار گرفت.

 

متهم 37 ساله به بازپرس پرونده گفت: تاجر کفش هستم. هر از گاهی برای خرید و سفارش به چین سفر می‌کردم و دو روز پیش به ایران بازگشتم. در آخرین سفرم به چین در یک کافه شبانه با مردی آشنا شدم که درباره شیوه سرقت و هیجان آن با من حرف زد. او می‌گفت به عنوان مسافر افراد را سوار می‌کند و زمانی که مسافران قصد پیاده شدن دارند، کیف آنها را سرقت می‌کند. با شنیدن این حرف‌ها وسوسه شدم و زمانی که به ایران آمدم تصمیم گرفتم من هم هیجان این سرقت را تجربه کنم که دست به این سرقت زدم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------