ابهام در قتل مردی که همسرش خیانت کرد



زنی که متهم است همسرش را با همدستی مرد مورد علاقه‌اش به قتل رسانده‌، یک‌بار دیگر پای میز محاکمه می‌رود تا مشخص شود دقیقا چه نقشی در قتل شوهرش داشته‌ است.

به گزارش شرق، مأموران مرداد سال ٩٣ جسد مردی جوان را کنار جاده پیدا و تحقیقات خود را برای مشخص‌شدن علت مرگ او آغاز کردند. همه‌چیز نشان می‌داد این مرد تصادف کرده ‌است اما اصرار پدر مقتول مبنی بر اینکه پسرش به‌عمد کشته ‌شده ‌است، باعث شد تا مأموران تحقیقات بیشتری را دراین‌باره آغاز کنند و همسر او برای توضیح به دادسرا برده‌ شد.

 

 این زن در ابتدا مدعی ‌شد همسرش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته ‌است، اما تحقیقات بعدی نشان داد این زن با مرد دیگری رابطه داشته و شبی که همسرش از خانه بیرون رفته او هم با همان مرد بوده است. این زن درنهایت اعتراف کرد همسرش به دست مردی که با او رابطه داشت، به قتل رسیده است.

 

این زن گفت: ما به سفر رفته ‌بودیم شوهرم و آن مرد هم بودند. شب حادثه ما برای گردش بیرون رفتیم و به محض اینکه شوهرم از ماشین پیاده ‌شد، حامد مرد، موردعلاقه‌ام، پشت فرمان نشست و یکباره کلاج از زیر پایش در رفت و با ماشین به شوهرم کوبید و ما هم از ترس فرار کردیم. مرد جوان اتهام قتل را متوجه ملیحه، همسر مقتول، کرد و گفت: وقتی مقتول از ماشین پیاده‌ شد تا کاری انجام دهد ملیحه پشت فرمان نشست و به مقتول زد و من هم چندبار با ماشین از رویش رد شدم اما اصلا این‌طور نبود که اول من به او زده‌ باشم.

 

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران رفت. حامد یک‌بار دیگر ادعای خود را مطرح کرد و گفت او در ابتدا پشت فرمان نبوده‌ اما بعد از اینکه مقتول زخمی شد چندبار با ماشین از روی او رد شد. این مرد گفت: من با ملیحه رابطه داشتم و شوهرش هم می‌دانست و گاهی کمک مالی به آنها می‌کردم. زمانی که با هم بیرون رفتیم هم شوهرش می‌دانست من تحت چه عنوانی کنار همسرش هستم. هرچند از قدیم ما همدیگر را می‌شناختیم و بعد از ازدواجش بود که من با ملیحه رابطه برقرار کردم.

 

 وقتی نوبت به ملیحه رسید او اتهام را رد کرد و گفت: من هیچ نقشی در این قتل نداشتم و حتی تصادف اولیه هم کار من نبود. من و حامد با هم رابطه داشتیم و البته شوهرم هم این را می‌دانست. اما اختلاف خاصی با هم نداشتیم و مخالفتی هم نمی‌کرد. دلیلی هم برای قتل نبود. با پایان جلسه رسیدگی، حامد به قصاص و ٩٩ ضربه شلاق و محبوبه فقط به ٩٩ ضربه شلاق محکوم و در اتهام معاونت در قتل تبرئه شد. این رأی مورد اعتراض قرار گرفت و دیوان‌عالی کشور نیز رأی صادره را نقض و ایراداتی را بر پرونده وارد کرد.

 

براساس ایراداتی که دیوان وارد کرده نقش ملیحه به‌درستی در قتل مشخص نشده‌ است و نوع رابطه او با حامد نیز هنوز معلوم نیست ضمن اینکه اگر شوهر ملیحه در جریان رابطه او با فرد دیگری بود، انگیزه‌ای هم برای قتل وجود نداشت. روز گذشته قرار بود جلسه رسیدگی به این پرونده یک‌بار دیگر برگزار شود که به دلیل حضور‌نداشتن ملیحه در دادگاه و همچنین بی‌پاسخ ماندن سؤالاتی که دیوان مطرح کرده‌ بود، پرونده برای تکمیل تحقیقات به دادسرا فرستاده‌ شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------