دردسر‌های ازدواج مجدد پدربزرگ/ راز دستبرد به خانه ویلایی خلیج فاش شد+عکس



ماموران پلیس آگاهی تهران با دستگیری عاملان دستبرد به خانه ویلایی در منطقه خلیج، توانستند راز این سرقت کشف کنند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 14:30 مورخه 07/10/1395 وقوع یک فقره "سرقت بعنف از منزل" در منطقه خلیج به کلانتری 179 اعلام شد ؛ با حضور مأمورین کلانتری 179 خلیج در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت از یک منزل ویلایی قدیمی متعلق به یک پیرمرد 80 ساله انجام شده و سارقین پس ازسرقت طلاجات متعلق به همسر مالباخته ، اقدام به شکستن دست راست این پیرزن 80 ساله نموده و پس از آن متواری شدند . 

 

پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت بعنف منزل" و به دستور قاضی رضوانفر ، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 18 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

 

اظهارات شاکی پرونده : 

کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت ، به تحقیق از مالباخته پرداختند ؛ پیرمرد ( مالباخته ) در خصوص نحوه ورود سارقین به داخل منزلش به کارآگاهان گفت : "بهمراه همسرم داخل خانه نشسته بودیم که زنگ خانه به صدا درآمد ؛ به در منزل مراجعه کردم که به محض باز کردن در ورودی ، ناگهان دو نفر با صورت های پوشیده وارد خانه شدند و مرا در حالیکه دهانم را گرفته بودند ، کشان کشان به داخل ساختمان بردند ". 

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث  ,حوادث روز

مالباخته در خصوص نحوه ارتکاب سرقت توسط سارقین نقاب پوش نیز به کارآگاهان عنوان داشت : "سارقین پس از بستن دست و پای بنده ، به سراغ همسرم رفتند و دست و پای او را نیز بسته و روی زمین دراز کردند ؛ این دو نفر ، بی آنکه حتی کلمه ای در خصوص محل نگهداری وجوه نقد داخل خانه از من و یا همسرم داشته باشند ، اقدام به بریدن طلا و جواهرات همراه همسرم کردند ؛ در حالیکه همسرم هیچگونه مقاومتی در برابر آنها انجام نداده بود ، بی هیچ دلیلی یکی از سارقین اقدام به شکستن دست راست همسرم کرد !!!! و به سرعت از خانه خارج شدند . 

 

شناسایی و دستگیری سارقین نقاب پوش : 

با توجه به شیوه و شگرد سارقین در ارتکاب سرقت ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت می بایست توسط افراد مرتبط  با مالباخته انجام شده باشد ؛ لذا تحقیقات از بستگان و اطرافیان مالباخته در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت . 

 

کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که مالباخته حدودا دو سال پیش و پس از فوت همسر اولش ، ازدواج مجدد نموده و در واقع همسر کنونی اش ، همسر دوم وی می باشد .

 

تحقیقات جهت شناسایی سارقین نقاب پوش همچنان در دستور کار قرار داشت تا نهایتا با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از بستگان مالباخته بنام "سعید . ع" ( 22 ساله ) به عنوان یکی از سارقین نقابدار شدند ؛ محل سکونت سعید در شهرستان کرج شناسایی ، در ساعت 23:00 مورخه 23/10/1395 دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . "سعید" در ابتدا منکر هرگونه اطلاع از سرقت و یا مشارکت در آن شد اما در ادامه ی تحقیقات لب به بیان حقیقت گشود و اعتراف کرد که سرقت را بهمراه یکی از بستگان نزدیک شاکی پرونده بنام "ناصر . ن" ( 22 ساله ) انجام داده است ؛ بلافاصله هویت ناصر از سوی شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و عنوان داشت که ناصر فرزند نوه اش ( نتیجه ی مالباخته ) می باشد . 

 

با شناسایی محل سکونت "ناصر" در منطقه تهرانسر ، او نیز در همان تاریخ 23/10/1395 دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث  ,حوادث روز

کینه جویی ، انگیزه اصلی سرقت به عنف از منزل پدربزرگ : 

ناصر پس از مواجه حضوری با همدستش ، در خصوص انگیزه سرقت و شکستن دست همسر شاکی پرونده به کارآگاهان گفت : "پس از فوت مادربزرگ ، پدربزرگ با زن دیگری ازدواج کرد و به نوعی زن دیگری را جایگزین مادربزرگ نموده و همین موضوع باعث کینه به دل گرفتن من از این خانم شد ؛ در واقع انگیزه سرقت و شکستن دست این خانم صرفا برای انتقام گیری از این خانم انجام شد ". 

 

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با تکمیل تحقیقات در خصوص پرونده ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم صادر و هر دو متهم در اختیار دستگاه محترم قضایی قرار گرفتند " . 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------