آتش سوزی هولناک در خوابگاه دانشجویان تهران



آتش سوزی در زیرزمین یک خوابگاه دانشجویی در خیابان 16 آذر ، 15 دانشجو را گرفتار کرد.

  سید جلال ملکی روز چهارشنبه  ایرنا افزود: ساعت 6:18 امروز(چهارشنبه) حادثه آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان 16 آذر به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: در قسمت زیرزمین یک خوابگاه دانشجویی 5 طبقه و در یکی از انباری های این ساختمان بدلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده بود و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه تیم های آتش نشانی به 2 گروه عملیاتی تقسیم شدند خاطرنشان کرد: گروهی برای خاموش کردن آتش و گروهی نیز با استفاده از دستگاههای تنفسی وارد عملیات نجات دانشجویان در میان دود غلیظ این آتش سوزی شدند.وی یادآور شد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و آتش نشانان موفق شدند 15 نفر از دانشجویان را از محل حادثه به سلامت خارج کنند.

 

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم در ساعت 7:17 امروز محل را ترک کردند.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این خوابگاه دانشجویی فاقد هر گونه امکانات مناسب ایمنی بود تصریح کرد: خوابگاههای دانشجویی باید به امکانات مناسب ایمنی از جمله به سیستم خاموش کننده و سایر امکانات ایمنی مجهز شوند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------