سارقان مسلح چندین فقره موتور سیکلت‌ بازداشت شدند + عکس



دادستان عنبرآباد از دستگیری سارقان مسلحی خبر داد که به سرقت چندین فقره موتورسیکلت اقدام کرده‌اند.

 به گزارش میزان، در تاریخ بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری، در پی دستگیری متهم «ع.چ» در روستای شهید دهقان پور کرمان و كشف یك قبضه سلاح كلاشینكف از وی، موضوع به طور ویژه در دستور كار قرار گرفت و پس از ارجاع پرونده به بازپرسی شعبه اول، جلسه اولیه بررسی و كشف جرایم ارتكابی با حضور بازپرس برگزار شد.

 

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث,سارقان مسلح

سبحانی دادستان عنبراباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی  و قضایی خبرگزاری میزان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تشكیل تیم تحقیق و تیم عملیاتی، متهم لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با همدستی دو فرد دیگر، به سرقت چندین فقره موتورسیکلت اقدام می‌کردند. 

 

بلافاصله پس از این اعترافات دستور جلب سایر متهمان از سوی بازپرس صادر و با انجام عملیات ضربتی در تاریخ دوم اردیبهشت دستگیر و با حضوربازپرس و پیگیری شخص دادستان تحقیقات از وی شروع شد كه در همان ابتدا به نگهداری و فروش یك قبضه سلاح جنگی سیمینف نزد فردی به هویت «ر. الف» اعتراف کرد.

 

با صدور حكم جلب وی توسط بازپرس و پیگیری اطلاعاتی این فرد در روستای سعد آباد شناسایی و دستگیر شد و اقرار کرد که سلاح را به فردی با هویت «الف.الف» تحویل داده است كه طی تماس تلفنی با قاضی حكم جلب وی نیز اخذ شد و درنهایت سلاح جنگی سیمینف توسط خانواده وی به مامورین تحویل داده شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

متهمان همچنین در تيراندازی منجر به خسارت تابلوبرق در روستای تل شيراز و تيراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان مشاركت داشته‌اند.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------