دختر پدرکش جنون ندارد +عکس



کارشناسان پزشکی قانونی مجنون بودن زن جوانی که پدرش را کشته بود، رد کردند. متهم در جریان درگیری با پدرش با ضربه‌های مرگبار به زندگی او پایان داده بود.

به گزارش جام‌جم، شبنم متهم است پس از پنج ساعت درگیری و دعوا با پدر 74 ساله‌اش، او را با ضربه‌های مرگبار چاقو در طبقه اول ساختمانی در یکی از محله‌های غرب تهران از پای درآورده است. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول پسرعموی یکی از شاعران معروف کشور است. شبنم تحت تعقیب قرار گرفت و ساعاتی بعد خودرویش توقیف و او بازداشت شد.

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث, ,حوادث روز

 

متهم با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد تحقیقات قرار گرفت و با اعتراف به قتل پدرش گفت: مدت‌ها بود با هم اختلاف داشتیم. حتی دخالت‌های پدرم باعث جدایی من از شوهرم و دور شدن از بچه‌هایم شد. او حتی مادرم را کتک زده و از خانه بیرون انداخته بود. روز جنایت از من می‌خواست به او پول بدهم. حاضر نبودم دیگر به او کمک مالی کنم، از سوی دیگر بیرون انداختن مادرم باعث شده بود از پدرم متنفر شوم. با هم دعوا کردیم و از شدت عصبانیت او را با ضربه‌های چاقو کشتم و بعد پشیمان شدم. آن لحظه به من جنون دست داد.

 

در حالی که شبنم مدعی بود شب جنایت دچار جنون شده است، با دستور بازپرس جنایی او برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

با گذشت دو ماه از این جنایت، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند شبنم دارای اختلال شخصیتی است اما این اختلال روانپزشکی در حد فقدان قوه تمییز و تشخیص نیست و حتی مدرکی در ارتباط با این که دارای بیماری روحی باشد ارائه نکرده است. او در شب جنایت می‌توانسته مسئول اعمال خود باشد و جنون ندارد.

 

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------