شمار مصدومان معدن گلستان به 72 نفر رسید



  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,مصدومان معدن گلستان

حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر گلستان تاکنون 72 مصدوم داشته است و تلاش برای یافتن محبوسان این حادثه همچنان ادامه دارد.

 به  گزارش ایران آنلاین؛پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور روز پنجشنبه درحاشیه عیادت از مصدومان حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر در دو بیمارستان خاتم الانبیاء و شهید مطهری گنبدکاووس اظهار داشت: اولین گروه امدادی که به محل حادثه رسید، نیروهای اورژانس بودند.

 

وی، تیم های اعزامی به محل حادثه را شامل 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد با تمام تجهیزات و نیروی پزشکی اعلام کرد و گفت: این تیم ها علاوه بر درمان سرپایی برخی مصدومان تا ساعت چهار بامداد امروز درمجموع تعداد 72 مصدوم را نیز به سه بیمارستان شهید مطهری و خاتم الانبیاء گنبدکاووس و حضرت معصومه (س) آزادشهر منتقل کرده اند.

 

دکتر کولیوند اضافه کرد: از مجموع مصدومان بستری شده در مراکز درمانی تاکنون 21 نفر مرخص شده اند و دو نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 

وی تصریح کرد: وضعیت عمومی مصدومان با خدمات تخصصی و پزشکی که به آنان ارائه می شود، رو به بهبودی است.

 

سرپرست اورژانس کشورهمچنین درخصوص آخرین آمار جانباختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر، گفت: تا ساعت چهار بامداد امروز در مجموع اجساد 21 جانباخته این حادثه غم انگیز تحویل پزشکی قانونی شده است که اجساد 20 نفر آنان شناسایی و جسد یک نفر دیگرنیاز به انجام آزمایشات تخصصی تر دارد.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش تیم های امدادی اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی گلستان و نیز دیگر دستگاه های امدادی، بر لزوم استمرار این فعالیت ها تا پایان ماموریت و مشخص شدن وضعیت دیگر محبوسان این حادثه تاکید کرد.

 

به گزارش ایرنا، صبح امروز وزیران صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و برخی مقامات دیگر از مصدومان حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر در دو بیمارستان خاتم الانبیاء و شهید مطهری گنبدکاووس عیادت کردند.

 

حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر که بخشی از معادن زغال سنگ البرز شرقی می باشد، مقارن ظهر روز گذشته اتفاق افتاد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------