٢ برادرزن متهم به ربایش داماد، محاکمه می‌شوند



مرد جوانی که ادعا می‌کند به وسيله برادران همسرش ربوده شده است از آنها شکایت کرد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شد.

به گزارش شرق ، آبان‌ ٩١ مرد جوانی با ظاهری آشفته به اداره پلیس مراجعه کرد و به آنها گفت: برادران همسرم ماشین، تلفن همراه و هشت‌ میلیون تومان پول و خودم را دزدیدند. 

 

او در ادامه به مأموران گفت: صبح روز حادثه هنگامی که در حال خروج از ویلای شخصی‌ام در بومهن بودم کامیار و کامران به طرف من حمله کردند و من را کتک زدند. آنها به زور من را بیهوش و سوار ماشین خودم کردند و از محل دور شدند. زمانی که به رودخانه‌ای در آن نزدیکی رسیدند، من را داخل آن انداختند و خودشان محل را ترک کردند. خوشبختانه من توانستم خودم را از داخل رودخانه نجات دهم و حالا از آنها به دليل سرقت ماشین، تلفن همراه، هشت‌ میلیون تومان پول و بیهوش‌کردن و انداختن من به داخل رودخانه شکایت دارم. 

 

به ‌این ‌ترتیب مأموران با شکایت این مرد تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. آنها ابتدا کامیار و کامران را بازجویی كردند. متهمان ادعا کردند روز حادثه در محل کارشان حضور داشتند. در ادامه تحقیقات یکی از کارمندان کامیار به مأموران گفت: کامیار ساعت ١٢ ظهر محل کار را ترک کرد و تا ساعت ١٣ که من در حال خروج از محل کارم بودم هنوز برنگشته بود. 

 

یکی دیگر از کارکنان نیز به مأموران گفت: ساعت دقیق خروج کامیار را به خاطر ندارم، اما مطمئن هستم ساعت ١٣:٠٠ با او تماس گرفتم و او در محل کار نبود و ساعت حدود ١٧:٠٠ یا ١٧:٣٠ به محل کار برگشت. 

 

بعد از اینکه مشخص شد آنتن گوشی کامیار در محل وقوع جرم فعال بوده است، متهم یک‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و این‌بار با تناقض‌گویی‌های فراوان سعی داشت مأموران را گمراه کند و گفت: برای برداشت محصول سیب‌زمینی باغ خود به آنجا رفته بودم. این در حالی بود که مأموران متوجه شدند کامیار همیشه با پدرش برای رسیدگی به باغ می‌رفته و زمان حادثه او در خانه میهمان داشته ‌است و آنها شاهد حضور پدر کامیار در خانه بوده‌اند. 

 

همکاران کامران نیز به مأموران گفتند روز حادثه او محل کار را ترک کرد و بعد از چند ساعت بازگشت. در ادامه تحقیقات مأموران با چک‌کردن فیلم دوربین محل کار کامران متوجه شدند روز حادثه در محل کارش حضور نداشته است. 

 

کامیار و کامران درباره خودروی دامادشان که نزد آنها بود ادعا کردند وکالت‌نامه مربوط به ماشین پس از وقوع جرم تنظیم شده است. برای اینکه آنها را متهم جلوه دهد؛ این در حالی بود که صاحب قبلی ماشین شهادت داد که ماشین را اردیبهشت‌ به برادر شاکی فروخته است. 

 

متهمان که متوجه شدند هیچ‌کدام از ادعاهایشان مورد قبول واقع نشد، این بار ادعای دیگری مبنی بر اینکه شاکی پیامکی به آنها ارسال کرده است که می‌توان به آن استناد کرد را مطرح کردند، اما با بررسی‌ این موضوع مأموران متوجه شدند پیامک مذکور در چنین تاریخی به آنها ارسال نشده است. در فرضیه‌ها احتمال اینکه پیامک از گوشی دیگری ارسال شده باشد نیز بررسی شد، اما درباره این فرضیه نیز اطلاعاتی به دست نیامد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------