انهدام 2 باند مسلح مواد مخدر در جنوب شرق کشور



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند مسلح مواد مخدر، دستگیری چهار قاچاقچی حرفه‌ای و کشف یک تن 772 کیلومواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس در جنوب استان خبر داد. 

به گزارش ایسنا- سردار "حسین رحیمی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌‌ی و همجواری استان سیستان و بلوچستان با دو مرکز مهم تولید و قاچاق مواد مخدر، مبارزه با این پدیده خانمان سوز اولویت اصلی پلیس استان قرار دارد و اعضاء باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای این مبارزه شبانه روزی، ماموران انتظامی شهرستانهای" سراوان"، " ایرانشهر" و "سیب وسوران" با پایش‌های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضاء یک باند مسلح را که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیز رو اقدام به جابه جایی مواد مخدر به جنوب استان می‌‌کردند را شناسایی کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اعضاء این باند مسلح پس از اینکه در ارتفاعات بین سراوان و ایرانشهر وارد کمین تکاوران پلیس شده با آنها به صورت مسلحانه درگیر می‌شوند که پس از مدتی درگیری مسلحانه ضمن توقیف چهار دستگاه خودرو یک تن و 248 کیلو تریاک، 52 کیلو هروئین و دو قبضه سلاح کلاش را کشف و سه قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های "خاش" و " مهرستان" پس از شناسایی قاچاقچیان مسلح و تیراندازی سوداگران مرگ به سمت آن‌‌ها، با آنان درگیر شده و پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 472 کیلو تریاک را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان برخورد قاطع خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------