پیداشدن دست بیگانگان در جنایات تروریستی



 

جنایت تروریست ها

 

زاهدان _ يک فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر با دقت به حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان بنگريم، دستهاي بيگانگان به ويژه آمريکا، انگليس و موساد در اين جنايتها ديده مي شود زيرا نمي خواهند ملت ايران و نظام اسلامي از عزت و اقتدار در منطقه برخوردار باشد.

 

سردار غلامرضا باغباني روز پنجشنبه طي گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در زاهدان افزود: موساد به پشتوانه برخي کشورهاي مي خواهد چهره انقلاب اسلامي ايران را در جهان کم رنگ نشان دهد.

 

وي اضافه کرد: به يقين در پشت حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان دشمنان انقلاب و ايران اسلامي حضور دارند.

 

او بيان کرد: با مرور حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان هدايت اين حوادث از بيرون مرزها رخ نمايي مي کند.

 

وي افزود: آمريکاييها، انگليسيها و سازمان جاسوسي رژيم اشغالگر قدس سعي دارند چهره اسلام و انقلاب اسلامي ايران را در دنيا مخدوش کنند.

 

او افزود: دشمنان انقلاب چشم ديدن اتحاد شيعه و سني و پيشرفت و توسعه سيستان و بلوچستان را ندارند لذا نمي خواهند مردم ايران با همدلي و اتحاد در راه اعتلاي انقلاب حرکت کنند.

 

اين فرمانده سپاه اظهار داشت: شهادت سرداران سپاه و سران طوايف، قبايل و مردم عادي نه تنها خللي در اتحاد مردم ايجاد نمي کند بلکه باعث وحدت و يکپارچگي بيشتر شيعه و سني مي شود.

 

وي تاکيد کرد: دشمنان اين مرز و بوم بدانند خون پاک شهدا، ريشه اين شرارتها را در منطقه خواهد خشکاند و جمهوري اسلامي با استفاده با همين مردم امنيت پايدار را در استان سيستان و بلوچستان برقرار مي کند.

 

او گفت: همرزمان شهيدان نيز با همان شيوه قبلي در راه امنيت پايدار منطقه قدم بر مي دارند و سپاه بطور قطع پاسخي کوبنده به جنايتکاران خواهد داد.

 

باغباني افزود: سپاه چشمه جوشان است، اگر سرداري شهيد شود سرداران ديگري پرچم و راه او را برافراشته، ادامه مي دهند و تا انقلاب امام زمان(عج) مبارزه حق عليه باطل ادامه خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------