لیبرمن: توافق با حماس مشروط به آزادی نظامیان اسرائیلی است



اخبار,اخبار بین الملل,لیبرمن

'اویگدور لیبرمن 'وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص توافق اسرائیل وجنبش حماس گفت: تل آویو با مصر، سازمان ملل و طرف های بین المللی در این خصوص مذاکره کرده، اما توافق با حماس مشروط به حل پرونده نظامیان اسرائیلی اسیر در دست حماس است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی'معا '، لیبرمن با ادعای کاهش عملیات مقاومت فلسطین در نوار غزه، آن را کافی ندانست و گفت که توافق با حماس فقط در صورت آزادی نظامیان اسرائیلی اسیر در دست این جنبش صورت می گیرد.

 

لیبرمن همچنین ادعا کرد: ارتش اسرائیل قوی ترین ارتش خاورمیانه است که می تواند به هر نقطه ای دست یابد ودر آن واحد می تواند در دو جبهه شمالی وجنوبی بجنگد.

 

وی در خصوص جنگنده پیشرفته ایرانی 'کوثر' که اخیرا رونمایی شده است گفت: ما همه سخنان ایرانی ها را جدی نمی گیریم اما در عین حال نسبت به آنها بی تفاوت نیستیم.

 

هواپیمای کوثر که روز گذشته توسط 'حسن روحانی' رئیس‌جمهور رونمایی شد یک هواپیمای جنگنده پیشرفته با ماموریت پشتیبانی نزدیک هوایی است که به صورت کاملا بومی ساخته شده و ایران را در زمره معدود کشور‌های دارای فناوری طراحی، ساخت هواپیما، جنگنده‌های ارگانیک و کنترل آتش ۹۴ قرار داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------