شاهزاده سعودی: ولیعهد بعد از قتل خاشقجی محبوب‌تر شده است!



اخبار,اخبار بین الملل,شاهزاده ترکی الفیصل

رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی مدعی شد که ولیعهد این کشور، از زمان کشته‌شدن روزنامه‌نگار منتقد، محبوبیتش بیشتر شده است.

به گزارش تسنیم، شاهزاده «ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی می‌گوید در صورتی‌که از عربستانی‌ها نظرسنجی انجام شود، مشخص می‌‌شود محبوبیت «محمد بن‌سلمان» ولیعهد از دو هفته پیش، بیشتر شده است.

 

الفیصل در گفت‌وگو با روزنامه «واشنگتن‌پست» به انتقادهای رسانه‌های غربی از رژیم سعودی به دلیل موضوع قتل مرموز «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد اشاره کرد و مدعی شد که محبوبیت محمد بن‌سلمان «به این دلیل بیشتر شده است که عربستانی‌ها احساس می‌کنند رهبرشان و همچنین هیئت حاکمه از سوی رسانه‌های خبری غرب مورد ظلم واقع می‌شوند. آنها احساس می‌کنند که این حمله فقط علیه محمد بن‌سلمان نیست بلکه علیه عربستان سعودی و خاندان حاکم است.

 

وی افزود، اشخاصی که گمان می‌کنند تغییراتی در عربستان سعودی انجام می‌شود، اشتباه می‌کنند. سعودی‌ها از شاهزاده محمد بن‌سلمان، ولیعهدشان به دلیل هدف هجمه رسانه‌های غرب قرار گرفتن، بیشتر حمایت می‌کنند.

 

این شاهزاده سعودی در ادامه مدعی شد: « مردم عربستان از حاکمان این کشور رضایت دارند چون حاکمیت، چشم‌انداز خودش برای آینده را روشن  و برای تحقق آن تلاش می‌کند.»

 

جمال خاشقجی دوم سپتامبر برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و دیگر از ساختمان بیرون نیامد.

 

مقامات سعودی پس از حدود سه هفته اعتراف کردند که این نویسنده و روزنامه‌نگار 59 ساله به دلیل اشتباه در بازجویی کشته شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------