نتانیاهو: اردوغان دیوانه و دیکتاتور است



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به رئیس‌ جمهوری ترکیه ادعا کرد: اردوغان دیوانه و دیکتاتور است!

به گزارش مهر به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با موضع گیری تند علیه «رجب طیب اردوغان» رئیس‌ جمهوری ترکیه ادعا کرد: اردوغان دیوانه و دیکتاتوری ضدیهودی است که عقده‌ های ضداسرائیلی دارد!

 

درگیری لفظی میان اردوغان و نتانیاهو پس از آن شدت گرفت که نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی دیروز گفته بود: اردوغان، اشغالگر قبرس شمالی که ارتشش زنان و کودکان را در روستاهای کردنشین در داخل و خارج ترکیه قتل‌عام می‌کند، نمی‌تواند به اسرائیل درس اخلاق بدهد.

 

اردوغان نیز امروز در واکنش به لفاظی های این مقام اشغالگر قدس تصریح کرد: نتانیاهو؛ این بار به بیراهه زدی. تو صدای ظالمان هستی. تا زمانی که اسرائیل به خاطر جنایت علیه بشریت و ویرانگری مؤاخذه نشده است، حق ندارد کسی را متهم به ارتکاب جرم بکند. سربازان شما زنان و کودکان را لگدمال می‌ کنند، تو ظالمی و در رأس یک حکومت تروریستی هستی، این القاب برازنده تو است. نتانیاهو از حمایت‌ هایی که از مظلومان و قربانیان فلسطینی می‌ شود، ناراحت است و اظهارات توهین آمیزی علیه ترکیه به کار می‌ برد. دست به اتهام پراکنی می‌ زند، ترکیه را متهم به اشغال قبرس و کشتار زنان و کودکان می‌ کند. تصور می‌ کنم نخست وزیر اسرائیل اشتباه لُپی کرده است، احتمالا می‌ خواسته بگوید که خودشان اشغالگر بوده و در ملاء عام دست به قتل‌ عام زنان، کودکان و فلسطینیان بی‌ گناه با اسلحه، بمباران و کوچ اجباری ‌می‌ زنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------