محمود عباس: در موضوعات مربوط به سرزمین و ملتمان از احدی دستور نمی گیریم



اخبار,اخبار بین الملل,محمود عباس

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیست و هشتمین نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین بر عدم پیروی از دیکته های خارجی درباره سرزمین و ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش مهر به نقل از النشره، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در  بیست و هشتمین نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین از نبود نمایندگان برخی گروههای فلسطینی در این نشست انتقاد کرد و گفت: این لحظه سرنوشت ساز مشارکت همه را برای مقابله با تبعات تصمیم اتخاذ شده از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طلب می کند.

 

وی افزود: آنچه مرا آزرده می کند موضع برادران در جنبش حماس و جهاد اسلامی است.

 

رئیس تشکیلات خودگردان ضمن بیان سخنانی درباره اهمیت بیت المقدس و پایتخت ابدی کشور فلسطین دانستن آن اعلام کرد: قدس پایتخت فلسطین تا ابد می ماند و ما خطای گذشته را مرتکب نمی شویم.

 

عباس تاکید کرد: ما از احدی در موضوعاتی که مربوط به ملت، سرزمین و آرمان فلسطین می شود دستور نمی گیریم. همه باید به مسئولیت خود عمل کنند و مسئولیت نباید فقط بر گردن موسسات رسمی باشد.

 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ملت فلسطین به طرفی که بگوید از سرزمین خود دفاع کن نیاز ندارد. ما به درخواست های خود از بریطانیا درباره عذرخواهی از اعلامیه بالفور ادامه می دهیم.

 

وی افزود: به ترامپ گفتیم نه و هزاران نه. ما معامله قرن را نمی پذیریم. ما دیکته های خارجی را نمی پذیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------