تکذیب ادعای رسانه اسرائیلی در مورد اظهارات سعد حریری



اخبار,اخبار بین الملل,سعد الحریری

یک رسانه رژیم صهیونیستی مدعی شد نخست‌وزیر لبنان در حاشیه اجلاس داووس، احتمال جنگ میان حزب‌الله و تل‌آویو در زمان فعلی را منتفی اعلام کرده است.

به گزارش فارس، رادیو «کان» رژیم صهیونیستی مدعی شد «سعد الحریری» نخست‌‌وزیر لبنان در حاشیه اجلاس اقتصادی داووس به این رسانه گفته است در حال حاظر هیچ خطری در رابطه با جنگ میان حزب‌الله و اسرائیل وجود ندارد. 

 

در این خبر به نقل از الحریری آمده است: فعلا هیچ احتمالی درباره آغاز جنگ میان حزب‌الله و اسرائیل وجود ندارد؛ من تمام تلاشم درباره این موضوع را انجام می‌دهم تا این اتفاق رخ ندهد.

اخبار,اخبار بین الملل,سعد الحریری

 

سعد الحریری در حاشیه داووس با عبدالله دوم شاه اردن نیز دیدار و بر سیاست بیطرفی تأکید کرد. وی  پس از این دیدار گفت: با یکدیگر درباره سیاست «بی‌طرفی» صحبت کردیم و به شاه اردن تأکید کردم تمامی طیف‌های سیاسی به این سیاست «متعهد» هستند.

 

اجلاس اقتصادی داووس از سه‌شنبه (دیروز) با مشارکت شخصیت‌های مختلف از سرتاسر جهان آغاز شده است.

 

 ------------

 

تلویزیون لبنان: سعد حریری با رسانه اسرائیلی مصاحبه ای نداشته است

منابع لبنانی هر گونه مصاحبه نخست وزیر این کشور با رسانه رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس را تکذیب کرد.

به گزارش مهر، تلویزیون لبنان هر گونه مصاحبه سعد حریری با رسانه رژیم صهیونیستی را در داووس تکذیب کرد.

 

بر اساس این گزارش؛ تلویزیون لبنان اعلام کرد: سعد حریری نخست وزیر لبنان هیچ گفتگویی با رسانه اسرائیلی در داووس نداشته است.

 

شایان ذکر است که رادیو «کان» رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان در حاشیه اجلاس اقتصادی داووس به این رسانه گفته است در حال حاظر هیچ خطری در رابطه با جنگ میان حزب‌الله و اسرائیل وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------