آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نیکی هیلی: دولت سوریه از گاز کلر استفاده کرده است



اخبار,اخبار بین الملل,نیکی هیلی

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، گفت که دولت سوریه علیه شهروندان خود از گاز کلر استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل، با ادعای این‌که دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه علیه شهروندان خود از گاز کلر استفاده می‌کند، گفت که استفاده از این تسلیحات شیمیایی باید در سریع‌ترین زمان ممکن متوقف شود.

 

وی همچنین مدعی شد که آمریکا شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد دولت سوریه علیه شهروندان این کشور از گاز کلر استفاده کرده است.

 

در همین حال، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، طی نشست شورای امنیت گفت که مسکو با برداشت‌ها واستدلال‌های کمیته مشترک حقیقت‌یاب در مورد استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه قانع نمی‌شود.

 

وی افزود: «تمام تسلیحات شیمیایی سوریه توسط دولت این کشور منهدم شده و ما دوباره فرایند تحقیق مشترک که اعتبار خود را از دست داده است را آغاز نمی‌کنیم».

 

نبنزیا اضافه کرد: «مواضعی که توسط بعضی کشورها در شواری امنیت درباره به کارگیری تسلیحات شیمیایی در سوریه اتخاذ شده، قابل قبول نیست و هیچ سندی برای اثبات آن وجود ندارد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------