ترامپ:فردا آخرین فرصت جمهوریخواهان در تصویب جایگزین اوباماکِر است



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

رئیس جمهور آمریکا جلسه فردای مجلس سنای این کشور را آخرین فرصت جمهوریخواهان در تصویب جایگزینی برای بیمه خدمات درمانی دوران باراک اوباما موسوم به «اوباماکِر» اعلام کرد.

 به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز با انتشار یک پیام توئیتری باردیگر هم حزبی های جمهوریخواهش را به استمداد طلبید.

 

رئیس جمهور آمریکا در پیام خود در این باره نوشت: این آخرین فرصت جمهوری‌خواهان است که پس از سالها گفتگو و مبارزه درباره (لایحه موسوم به) لغو و جایگزینی (قانون خدمات درمانی باراک اوباما موسوم به «اوباماکِر»)، کار درستی را انجام دهند.

 

لازم به ذکر است، در حالیکه جمهوریخواهان مُردد سنا خود را برای فردا سه شنبه آماده می کنند تا نخستین جلسه رای گیری پیرامون لایحه بیمه درمانیِ ترامپ به عنوان جایگزینی برای «اوباماکر» را انجام دهند؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیشتر در ۲ پیام توئیتری نارضایتی خود را از تعلل آنها در تصمیم گیری نشان داد.

 

 ترامپ در اولین پیام توئیتری خود نوشته بود: غم انگیز است که جمهوریخواهان حتی برخی از آنهایی که پشت من (حامی) بودند، تلاش ناچیزی برای حمایت از رئیس جمهورشان به خرج می دهند.

 

وی در پیام دیگری نوشته بود: اگر جمهوریخواهان اوباماکر را لغو و به جای آن طرح دیگری را جایگزین نکنند، تبعات اهمال آنها به مراتب بیشتر از آنچه که در تصورشان بگنجد، خواهد بود.

 

گفتنی است مجلس نمایندگان آمریکا که عمده اعضای آن را جمهوریخواهان تشکیل می دهند، در ماه میلادی می نسخه مورد نظر خود از طرح بیمه درمانی را تصویب کرد.

 

این در حالی است که جمهوریخواهانی که کنترل مجلس سنا را به دست دارند، تا کنون دو پیشنویس ارائه داده اند اما از حصول اجماع نظر عاجزند چرا که در بهترین حالت، طبق طرح پیشنهادی آنها، شمار آنهایی که بیمه نمی شوند در مقایسه با طرح های پیشنهادی دیگر ۲۲ میلیون نفر کمتر خواهد بود.

 

در حال حاضر هم معلوم نیست سنا کدام یک از ۲ نسخه مورد نظر خود را به رای خواهد گذاشت. اما نخستین مرحله از رای گیری آنها به منزله گشودن دری به روی این مبحث جدال برانگیز است و فرصتی خواهد بود تا نمایندگان هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، متمم ها و اصلاحیه های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------