نقل و انتقال آزادانه انگلیس و اتحادیه اروپا مارس ۲۰۱۹ پایان می‌یابد



   اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انگلیس و اتحادیه اروپا

سخنگوی نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) اعلام کرد:نقل و انتقال آزادانه مردم بین انگلیس و اتحادیه اروپا و همزمان با تکمیل روند بریگزیت در مارس ۲۰۱۹ پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اخیرا فیلیپ هاموند، وزیر اقتصاد انگلیس گفته بود: تغییر سریعی برای قوانین مهاجرتی همزمان با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ضرورتی ندارد.

 

سخنگوی ترزا می، نخست وزیر انگلیس با اشاره به این مساله که دولت جزئیاتی را شامل پیشنهادهایی درباره حقوق شهروندان اتحادیه اروپا پس از بریگزیت مطرح کرده، گفت: نقل و انتقال آزادانه در مارس ۲۰۱۹ پایان می‌یابد. سایر مولفه‌ها مربوط به سیستم مهاجرت پس از بریگزیت براساس آنچه که قبلا اعلام شده صورت می‌گیرد .بنابراین گمانه زنی‌ها درباره آنچه که ممکن است اتفاق بیفتد و اینکه چگونه نقل و انتقال آزادانه همانطور که اکنون وجود دارد ادامه یابد نادرست  است.

 

پس از آنکه تعدادی از اعضای تیم ارشد نخست وزیر انگلیس در روزهای اخیر بر سر برنامه‌های بریگزیت با یکدیگر به مخالفت پرداختند سخنگوی ترزا می اعلام کرد: موضع دولت درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا همانی است که در ژانویه توسط ترزا می اعلام شده بود.

 

سخنگوی ترزا می ادامه داد: جزئیات مربوط به وضعیت پس از بریگزیت در انگلیس و ارتباط این کشور با اتحادیه اروپا محل مناقشات بوده است اما انگلیس به دنبال یک راه حل سریع نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------