افزایش فاصله کلینتون و ترامپ در نظرسنجی‌های جدید



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

گزارش‌ها حاکی از آن است که میزان تمایل رای دهندگان جمهوری خواه به ترامپ پس از آخرین اظهارات نامزد آنها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره زنان کاهش یافته است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، براساس اولین نظرسنجی پیگیری انتخابات 2016 شبکه ABC، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با توجه به "نارضایتی رای دهندگان نسبت به نحوه برخورد جمهوری خواهان نسبت به زنان و احتمال نپذیرفتن نتیجه انتخابات از سوی آنها در حال افزایش فاصله خود با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان است.

 

کلینتون در حال حاضر براساس نتایج نظرسنجی سراسری از رای دهندگان احتمالی 50 درصد و ترامپ 38 درصد آرا را کسب کرده است.

 

این آمار نشان دهنده پیشرفت شدید کلینتون در برابر ترامپ پس از 13 اکتبر است. این فاصله 12 درصدی بیشترین میزان فاصله‌ای است که در نظرسنجی‌ها میان دو نامزد حاصل شده است.

 

در همین حال 65 درصد رای دهندگان احتمالی نسبت به ادعای ترامپ مبنی بر اینکه انتخابات مهندسی شده است و او تمایلی ندارد که در صروت پیروی کلینتون نتایج انتخابات را بپذیرد،‌ ابراز نارضایتی کرده‌اند.

 

همچنین 69 درصد دیگر از رای دهندگان به واکنش ترامپ در قبال اتهامات تعرض‌های جنسی را نادرست دانسته‌اند.

 

این نظرسنجی در روزهای پنج شنبه تا شنبه گذشته و میان 1391 تن از جمله 874 تن که خودرا رای دهندگان احتمالی می‌دانند، صورت گرفته است. با  این حال ترامپ همچنان در سه نظرسنجی ملی از کلینتون پیش است.

 

او با اختلاف یک درصد در نظرسنجی روزنامه سرمایه‌گذاران تجاری، 2 درصد در نظرسنجی راسموسن و یک درصد در تازه‌ترین نظرسنجی لس آنجلس تایمز از کلینتون پیش است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------