وزیر جنگ اسرائیل: جدول زمانی برای جنگ غزه نداریم



وزیر جنگ اسرائیل،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تصمیم برای ادامه جنگ در غزه خبر داد.

به گزارش فارس، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که این رژیم جدول زمانی برای جنگ نداشته و تا بازگرداندن اُسرا به جنگ ادامه خواهد داد.

 

وی که در جمع خانواده‌های اُسرای صهیونیست در غزه صحبت می‌کرد، افزود: «به بازگرداندن عزیزانتان چه از طریق عملیات نظامی یا از طریق توافق پایبند هستیم».

 

صدر اعظم آلمان: مخالف آتش بس «فوری» در غزه هستیم

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان روز یکشنبه اعلام کرد که مخالف آتش بس «فوری» در این بخش محاصره شده از سرزمین‌های فلسطینی است. شولتس در جریان مناظره‌ای که از سوی یک نشریه آلمانی تدارک دیده شده بود، گفت: «فکر نمی‌کنم درخواست‌ها برای آتش‌بس فوری یا وقفه طولانی - که تقریباً مشابه هم هستند - منصفانه باشد، زیرا در نهایت به این معنی است که اسرائیل امکان بازیابی و دستیابی به موشک‌های جدید را به حماس می‌دهد.»

 

شولتس در جریان مناظره‌ای که از سوی یک نشریه آلمانی تدارک دیده شده بود، گفت: «فکر نمی‌کنم درخواست‌ها برای آتش‌بس فوری یا وقفه طولانی - که تقریباً مشابه هم هستند - منصفانه باشد، زیرا در نهایت به این معنی است که اسرائیل امکان بازیابی و دستیابی به موشک‌های جدید را به حماس می‌دهد.»

 

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان با این حال اعلام کرد که بیشتر خواستار «وقفه های بشردوستانه» در جنگ جاری میان اسرائیل و حماس است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------