حمله موشکی اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه/ حمله هوایی آمریکا و انگلیس به غرب و جنوب غرب یمن



حمله به سوریه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
اسرائیل بامداد امروز یکشنبه از آسمان جولان سوریه، مناطقی در حومه شهر دمشق و سایر مناطق نزدیک به این شهر را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

به گزارش تسنیم، برخی رسانه‌ها بامداد امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از وقوع چند انفجار در منطقه القلمون شهر دمشق خبر دادند.

 

خبرگزاری روسی اسپوتنیک علت این انفجارها را حمله رژیم اسرائیل به منطقه مذکور دانست.

 

منابع مطلع سوری گزارش می‌دهند که پدافند موشکی ارتش سوریه در شمال و جنوب شهر دمشق فعال و با موشک‌های اسرائیلی درگیر شده‌اند.

 

بنا به گفته این منابع، دشمن اسرائیل از سمت جولان اشغالی سوریه اقدام به شلیک موشک کرده است.

 

حمله به فرودگاه نظامی در شمال شرق دمشق

برخی منابع سوری غیر رسمی مدعی هستند که در حمله بامدادی رژیم اسرائیل به خاک سوریه، شهر های «یبرود» و «النبک» و فرودگاه نظامی الناصریه هدف حمله قرار گرفته اند. تلویزیون سوریه با تأیید حمله، اعلام کرد که پدافند موشکی ارتش این کشور با موشک‌‌های اسرائیلی درگیر شده است.

 

وزارت دفاع سوریه حمله موشکی اسرائیل را تأیید کرد

منبعی نظامی در وزارت دفاع سوریه گفت که رژیم اسرائیل نیمه شب از منطقه جولان اشغالی شماری از مناطق را در جنوب هدف قرار داد که پدافند موشکی با موشک‌های اسرائیلی درگیر شد و توانست برخی از آن‌ها را رهگیری و ساقط کند که این حمله منجر به زخمی شدن یک نظامی و وارد آمدن مقداری خسارت مادی شده است.

 

حمله هوایی آمریکا و انگلیس به غرب و جنوب غرب یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های یمن بامداد گزارش دادند که آمریکا و انگلیس چهار نوبت، منطقه الطائف در شهرستان الدریهمی واقع در استان الحدیده را هدف قرار داده اند.

 

شبکه المسیره یمن ساعتی بعد گزارش داد که آمریکا و انگلیس همچنین شهرستان تعز، را در استانی به همین نام واقع در جنوب غرب یمن هدف حملات هوایی خود قرار داده اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------