سکوت سوال‌برانگیز کاربران داعش در توییتر



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - سکوت سوال‌برانگیز کاربران داعش در توییتر

کاربران توییتری داعش که در فضای مجازی و با استفاده از این شبکه مجازی اقدام به تبلیغ و جلب نیروهایی از سراسر جهان می‌کردند، پس از مسدود شدن حساب‌های کاربری‌شان در چند روز گذشته سکوت اختیار کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بنابر گزارش‌های دولت آمریکا تعداد بی‌شماری از حساب‌های کاربری اعضای داعش به نظر بدون استفاده مانده و همین امر باعث شده تا سوالاتی در این باره مطرح شود. چرا که سکوت اعضای داعش در فضای مجازی عجیب است.

این سکوت ناگهانی چند روز پس از انتشار این اخبار صورت گرفته که برخی از اعضای داعش در حساب‌های کاربری خود در توییتر کارمندان این شبکه اجتماعی را به ترور و مرگ تهدید کرده بود.

یکی از مقام‌های دولت آمریکا که خواست نامش فاش شود گفت، همزمان با تعیین هویت افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به عنوان تروریست یا افراط گرا فعالیت می‌کنند، دولت آمریکا توجه خود را به رسانه‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیس بوک معطوف کرده که محل اصلی فعالیت این گروه‌ها هستند. دولت و شهروندان آمریکا رسانه‌های اجتماعی را به نوعی عاملی برای شناسایی تروریست‌ها می‌دانند.

برخی از کارشناسان می‌گویند، افراطیون و تروریست‌ها از سرورهای جدید اینترنتی و تاکتیک‌های جدید برای فرار از رهگیری توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا استفاده می‌کنند.
اخبار بین الملل - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------