سرنخ‌های‌جدید در مرگ‌مشکوک دادستان‌ویژه‌آمیا



اخبار,اخبار بین الملل ,پرونده آمیا

 

دادستان ویژه پرونده آمیا، نیمه شب ۲۸ دی، در منزل مسکونی خود در بوینوس ایرس به قتل رسید. وی قرار بود با حضور در مجلس نمایندگان آرژانتین در خصوص ایراد اتهام خود به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و دیگر مقامات دولت این کشور پاسخ دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صهیونیست‌ها با حذف آلبرتو نیسمان توانستند رد پای خود در در دامن زدن به اتهامات ضد ایرانی را پاک کنند.

 آلبرتو نیسمان دادستان ویژه پرونده آمیا که قرار بود روز دوشنبه 29 دی، با حضور در مجلس نمایندگان آرژانتین در خصوص ایراد اتهام خود به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و دیگر مقامات دولت این کشور پاسخ دهد، نیمه شب یکشنبه مورخ 28 دی، در منزل مسکونی خود در بوینوس ایرس به قتل رسید.

 

بر اساس اعلام پلیس فدرال آرژانتین، نیسمان دقایقی قبل از نیمه شب در وان حمام آپارتمان خود با شلیک به سر از هفت تیر کالیبر 220 متعلق به خود وی به قتل رسیده است. بنا بر اخبار منتشره، فرضیه‌های اولیه حاکی از خودکشی وی دارد. خانم فین دادستان ویژه قتل ساعت چهار صبح در کنفرانس خبری اعلام کرد که هنوز نمی‌توان اتفاق اخیر را خودکشی یا قتل دانست و پلیس در حال بررسی فرضیه‌های گوناگون می‌باشد.

اخبار بین الملل - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------