پوتين کجاست؟



اخبار,اخبار بین الملل , ولاديمير پوتين

کاخ کرملين مجبور شد که در بحبوحه افزايش فشارها تاکيد کند که حال رهبر اين کشور خوب است و با اين کار تلاش کرد تا به شايعات آن‌لايني که طي يک‌ هفته غيبت ولاديمير پوتين بر سر زبان‌ها افتاده، پايان دهد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، آخرين باري که ولاديمير پوتين، رئيس‌جمهوري روسيه در انظار عمومي ديده شد مربوط به پنجم مارس است که وي با ماتئو رنتزي، نخست‌وزير ايتاليا ديدار کرد و پس از آن وي سفرش به قزاقستان را به تعويق انداخت و همين امر روس‌ها را کنجکاو کرده است تا بدانند رهبر همه‌جا حاضر، کجاست.

پوتين 62 ساله که تصويري جدي از خود در جهان به تصوير مي‌کشد، روحياتي دارد که به وي اجازه نمي‌دهد مدت زمان طولاني خاموش باشد و در انظار عمومي ظاهر نشود. ديميتري پسکوف، سخنگوي پوتين روز پنجشنبه گفت: نيازي به نگراني نيست. قطعا حال پوتين خوب است.

رئيس‌جمهوري روسيه همچنين نشست امضاي توافق اتحاد با رهبر منطقه جدايي‌طلب اوستياي جنوبي را به تعويق انداخت و در جلسه آژانس امنيتي اف.اس.بي (FSB) نيز حاضر نشد.

سخنگوي پوتين گفت که توافقنامه مذکور با اوستياي جنوبي احتمالا هفته آتي به امضا مي‌رسد و اصلا قرار نبوده است که وي در نشست اف.اس.بي حاضر شود. وي تاکيد کرد که پوتين مشغول بحران اقتصادي روسيه است و نشست‌هاي فشرده‌اي را برگزار مي‌کند که همه‌ي آنها علني نيست.

اين مقام ارشد روسيه در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه آيا پوتين صحيح و سالم است، با خنده گفت "قطعا همين طور است" اما با اين حال وي درباره اينکه رئيس‌جمهوري روسيه چه زماني مي‌خواهد سخنراني تلويزيوني داشته باشد، پاسخي نداد.

پسکوف در ادامه با خبرنگاران مزاح کرد و گفت: به محض اينکه آفتاب طلوع مي‌کند و بوي بهار به مشام مي‌رسد، مردم دچار توهم و هذيان مي‌شوند!

پيش از اين وب‌سايت خبري آر.بي.کي درباره فيلمي که از ديدار پوتين با فرمانداران منطقه‌اي و زنان در روز جهاني زن به نمايش درآمده بود، گزارش تهيه کرد و گفت که اين برنامه از پيش ضبط شده بود و مربوط به چندين روز قبل مي‌شد؛ ادعايي که پسکوف رد کرد.

آخرين باري که شايعاتي مربوط به مرد قدرتمند روسيه بر سر زبان‌ها افتاد، زماني بود که وي شماري از سفرهاي خارجي خود را در سال 2012 لغو کرد و پس از آن که ديده شد، لنگ مي‌زد. اتفاقي که به گفته کرملين به دليل مصدوميت ورزشي بوده است.


اخبار بین الملل - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------