مقتدی صدر: عراق را با اجساد داعش فرش می کنیم



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

مقتدی صدر به داعش هشدار داد که در صورت تعرض به مقدسات شیعیان در عراق، این کشور با اجساد تروریستها فرش خواهد شد .

 وی در بیانیه ای از پیروانش خواسته تکلیف گروه تروریستی داعش را یکسره کنند، در غیر این صورت معرکه بعدی این گروه، در کربلا و بغداد خواهد بود.

صدر در این بیانیه اظهار داشت: خداوند عراق را سرزمین مقدسات قرار داده، در واقع خاک این کشور مقدس است و هیچ فرد مومنی نباید در دفاع از این خطه مقدس قصور کند. افتادن این سرزمین مقدس بدست افراد منحرف اهانت به ساحت اولیا و صالحان است، از این رو مجاهدان برای حمایت از مقدسات در کربلا ، سامرا ، نجف و... همت کرده اند .

وی با اشاره به شرایط جاری در عراق افزوده: هرکس که به خود اجازه دهد، سخن از اهانت یا تعرض به اماکن مقدس شیعیان درعراق بگوید، قطعا جایگاهی از آتش برای خود در دنیا و آخرت تدارک دیده است. ما عراق را قتلگاه کسانی خواهیم کرد که به خود اجازه کوچکترین جسارتی را به این اماکن بدهند. رزمندگان ما ترسی به دل راه نداده اند.

وی از همه مردم عراق خواست، برای آزادسازی سرزمینهای اشغال شده توسط داعش بپا خیزند، زیرا درهر صورت (پیروزی یا شهادت) پیروزند .

مقتدی صدر از مجاهدان عراقی خواست: مانند شیر در برابر تجاوزگران تروریست ایستاده و در عین مبارزه با آنان، مراقب حفظ حدود و قوانین الهی دین اسلام هم باشند و مانند تروریستها (که با آبروی دین بازی می کنند) عمل نکنند ، زیرا ما پیرو اخلاق اهل بیت و آنان پیرو اخلاق معاویه و ابوسفیان هستند.

پایگاه های منسوب به گروه تروریستی داعش چند روز پیش پیام صوتی منسوب به ابوبکر البغدادی را منتشر کردند که در آن وی تسلط بر الرمادی را به پیروان خود تبریک گفته و اعلام کرده که معرکه بعدی آنان در بغداد و کربلا خواهد بود.

اخبار بین الملل - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------