واکنش نتانیاهو به درخواست ماکرون برای توقف کشتار غیرنظامیان



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
نخست‌وزیر اسرائیل با رد درخواست رئیس‌جمهور فرانسه درباره کشتار زنان و کودکان غزه گفت که حماس مسئول مرگ غیرنظامیان است و نباید تل‌آویو را محکوم کرد.

فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، درخواست «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای توقف کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه را رد کرد و گفت که حماس مسئول مرگ مردم در غزه است و نباید تل‌آویو را محکوم کرد.

 

رئیس‌جمهور فرانسه بامداد شنبه در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه «بی‌بی‌سی» گفت که اسرائیل باید کشتن کودکان و زنان در غزه را متوقف کند. 

 

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرد، نتانیاهو به درخواست رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص توقف بمباران غزه این‌گونه پاسخ داد: «این کودکان، این بانوان، این سالمندان» در غزه، می‌گویند که مسئولیت تلفات غیرنظامیان بر عهده حماس است.

 

نتانیاهو در پاسخ به ماکرون از برعهده گرفتن مسئولیت کشتار زنان و کودکان غزه شانه خالی کرد و به طور مداوم به حماس اتهام زنی کرد و گفت که گروه مقاومت حماس «به طور ظالمانه‌ در جرمی علیه بشریت، گروگان‌های ما-زنان، کودکان و سالمندان، را نگه داشته است و از مدارس، مساجد و بیمارستان‌ها بعنوان مراکز فرماندهی تروریستی استفاده می‌کند».

 

نتانیاهو در پایان به ماکرون گفت: «جرایمی که حماس داعش امروز در غزه انجام می‌دهد را فردا در پاریس، نیویورک و هرجای دیگر سراسر جهان مرتکب می‌شود. رهبران جهان باید حماس داعش و نه اسرائیل را محکوم کنند».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------