آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمادگی اسرائیل برای عملیات رفح؛ برپایی چادرهای اسکان در خان‌یونس

تصاویر ماهواره‌ای شرکت «مکسار تکنولوژیز» نشان می‌دهد اردوگاه‌هایی با چادرهای سفید به‌ تازگی در منطقه «خان یونس»، در پنج ‌کیلومتری رفح، برپا…

پنج واقعیت سرگرم کننده درباره ملکه الیزابت دوم



ملکه الیزابت دوم بیش از شش دهه در بریتانیا در حال سلطنت است. بدین ترتیب او طولانی مدت ترین دوران پادشاهی را در بریتانیا سپری کرده است. شبکه خبری "العربیه" با توجه به همین موضوع پنج واقعیت سرگرم کننده و را درباره او منتشر کرده است. از استفاده از گوشواره های یکسان تا تقلید چهره دیگران وهمگی از خصوصیات جالبی هستند که ملکه بریتانیا دارا می باشد.

ملکه الیزابت دوم بیش از شش دهه در بریتانیا در حال سلطنت است. بدین ترتیب او طولانی مدت ترین دوران پادشاهی را در بریتانیا سپری کرده است. شبکه خبری "العربیه" با توجه به همین موضوع پنج واقعیت سرگرم کننده  را درباره او منتشر کرده است:


1- ملکه الیزابت دوم اغلب از گوشواره های یکسانی استفاده می کند

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

با وجود داشتن مجموعه گسترده ای از گوشواره ملکه الیزابت دوم اغلب با یک جفت گوشواره ای دیده می شود که بارها مورد استفاده قرار داده است. در پاسه به این پرسش که چرا ملکه الیزابت به طور مداوم از گوشواره ای یکسان استفاده می کند بخش مطبوعاتی و اطلاع رسانی کاخ باکینگهام اعلام کرده که اکثر گوشواره های استفاده شده توسط او از کلکسیون جواهرات ملکه مری مادر بزرگ او هستند که زمانی که الیزابت در سال 1947 میلادی با فیلیپ ازدواج کرده بود به وی به عنوان هدیه داده شده اند.

2- ملکه الیزابت عاشق سگ های نژاد کورگی است

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

ملکه الیزابت عاشق سگ های نژاد ولش کورگی است. جورج ششم پدر او این نژاد را به خانواده سلطنتی بریتانیا در سال 1933 میلادی معرفی کرد او در آن سال یک سگ از این نژاد را به نام "دوکی" خریداری کرد. این نژاد از سگ همواره میان دختران او از محبوبیت برخوردار بوده است. نخستین سگ کورگی به "سوزان" در جشن تولد 18 سالگی او داده شد.

3-ملکه الیزابت صاحب تمام قوهای بریتانیا است

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به عنوان ملکه بریتانیا "الیزابت" صاحب تمام قوهای اطراف آبراهه های بریتانیا است. قدمت این موضوع به قرن دوازدهم میلادی باز می گردد .

4- ملکه الیزابت به خوبی رفتار وحالات صورت دیگران را تقلید می کند

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گفته شده که او به خوبی استعداد تقلید رفتار دیگران و ادا دراوردن حالات چهره دارد. در این باره "یان پیسلی" کشیشی از ایرلند شمالی گفته بود که الیزابت به خوبی توانسته حالات او را تقلید کند.

5- ملکه الیزابت دوستدار سریال های تلویزیونی است

 

گفته شده که ملکه الیزابت یکی از طرفداران پروپاقفرص سریال "داون تاون ابی" است و هم چنین دوست دارد مستندهای تاریخی تماشا کند. او اخیرا علاقمند به تماشای مجموعه تلویزیونی "بازی تاج و تخت" سلطنت شده که درباره دربار سلطنتی بریتانیا است.

 

اخبار بین الملل - خردادنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------