ترامپ سه میلیون مهاجر غیرقانونی را اخراج می‌کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دونالد ترامپ اظهار کرد، بعد از آن‌ که کارش را به عنوان رییس‌جمهوری آمریکا آغاز کند، دو تا سه میلیون مهاجر غیرقانونی را اخراج خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری منتخب آمریکا در مصاحبه‌ با شبکه خبری سی‌بی‌اس تصریح کرد، مجرمان سابقه دار، اعضای گروه‌های تبهکار و فروشندگان مواد مخدر در اولویت اخراج هستند.

 

او تأکید کرد که تکلیف هشت میلیون مهاجر غیرقانونی دیگر وقتی مشخص می‌شود که مرز آمریکا و مکزیک بسته شده باشد. کشیدن دیواری میان مکزیک و ایالات متحده آمریکا از وعده‌های جنجالی ترامپ در مبارزات انتخاباتی بود.

 

او در مصاحبه خود گفت که بخشی از دیوار وعده داده شده، به شکل حصار خواهد بود.

 

ترامپ در این گفت‌وگوی خود با برنامه «۶۰ دقیقه» اظهار کرد، پس از آن که وضعیت مرز میان مکزیک و آمریکا امنیت کافی را پیدا کرده و همه چیز به حالت عادی درآید، درباره مهاجران تصمیم گرفته خواهد شد؛ مهاجرانی که افراد خوبی هستند اما  درباره وضعیت آن‌ها اقدام خواهد شد.

 

ترامپ در این مصاحبه در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا به وعده خود در خصوص ایجاد دیوار در مرز میان مکزیک و آمریکا عمل خواهد کرد، گفت: بله.

 

وی ادامه داد، ایجاد دیوار در مرز مکزیک یکی از نکات اصلی کمپین وی بوده و بخشی از این برنامه در قالب کشیدن حصار مطابق با آنچه جمهوری‌خواهان در کنگره پیشنهاد کرده‌اند، خواهد بود.

 

ترامپ در این رابطه اظهار کرد: درباره برخی از مناطق خاص، من این کار را خواهم کرد اما این فقط مربوط به برخی مناطق خاص است که در آن کشیدن دیوار مناسب‌تر است. این کاری است که من در آن مهارت دارم و ساخت و ساز نامیده می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، شبکه خبری سی.بی.اس که گزیده‌ای از این مصاحبه را منتشر کرده است، اعلام کرد که مشروح آن را تا ساعاتی دیگر پخش خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------