آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمادگی اسرائیل برای عملیات رفح؛ برپایی چادرهای اسکان در خان‌یونس

تصاویر ماهواره‌ای شرکت «مکسار تکنولوژیز» نشان می‌دهد اردوگاه‌هایی با چادرهای سفید به‌ تازگی در منطقه «خان یونس»، در پنج ‌کیلومتری رفح، برپا…

اف بی آی هشدار داد: احتمال وقوع حمله تروریستی همزمان با آغاز ریاست جمهوری ترامپ



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پلیس فدرال آمریکا نسبت به احتمال وقوع حمله تروریستی در این کشور به مناسبت روز جشن شکرگزاری و مراسم آغاز ریاست جمهوری ترامپ هشدار داد.

به گزارش مهر به نقل از سی بی اس، پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی، ضمن ابراز نگرانی نسبت به احتمال وقوع حمله تروریستی در سرتاسر این کشور، نسبت به وقوع چنین حمله ای هشدار داده است.

 

بر اساس این گزارش، اف بی آی اعلام کرده که احتمال وقوع چنین حمله ای در روی شکرگزاری یعنی ۱۷ نوامبر و نیز افتتاحیه دور جدید ریاست جمهوری کاخ سفید در بیستم ژانویه بیشتر خواهد بود.

 

بنا بر هشدار پلیس آمریکا، چنین حمله ای احتمالا توسط تروریست های داخلی رخ داده و احتمال وقوع آن در مراسم ها، مراکز خرید و یا خیابان های شلوغ بیشتر خواهد بود.

 

به گفته مقام های اف بی آی، احتمال وقوع حمله در برخی اماکن واشنگتن و ویرجینیای شمالی بیشتر خواهد بود. همچنین ابزارهای موvد استفاده در چنین حمله ای را اسلحه، پهپاد و یا بمب انتحاری خواهد بود.

 

پلیس آمریکا همچنین در خصوص رفتارهایی همچون رفتار انتحاری های داعش مانند دوری جستن از دیگران و خانواده، تغییر سبک زندگی، افزایش استفاده از علائم رمزی برای ارتباط را از ویژگی های فرد یا افرادی  دانسته که ممکن است دست به انجام چنین حمله ای بزنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------