کره شمالی: تجاوز آمریکا به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینه‌ای درست است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کره شمالی در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا به پایگاه هوائی «الشعیرات» واقع در جنوب شرقی استان حمص در سوریه اعلام کرد: این ماجرا نشان داد که تصمیم ما در توسعه تسلیحات هسته ای درست بوده است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، کره شمالی در واکنش به تجاوز نظامی روز گذشته آمریکا به پایگاه هوائی «الشعیرات» واقع در جنوب شرقی استان حمص در سوریه آن را «تجاوزی نابخشودنی» توصیف کرد.

 

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA)، وزارت خارجه این کشور در واکنش به اقدام متجاوزانه واشنگتن علیه دمشق اعلام کرد: این ماجرا نشان داد که تصمیم ما در توسعه تسلیحات هسته ای کاملاً صحیح بوده است.

 

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از یکی از سخنگویان وزارت خارجه این کشور در این خصوص اعلام کرد: واقعیت امروز به اثبات رساند که تصمیم ما در تقویت قدرت نظامیمان برای ایستادگی تمام عیار تصمیم درستی بوده است.

 

لازم به ذکر است، آمریکا روز گذشته به بهانه ادعائی حملات شیمیایی سوریه در منطقه «خان شیخون» واقع در حومه استان ادلب در شمال غربی سوریه، با کشتی‌ های جنگی خود در دریای مدیترانه حملات موشکی را علیه پایگاه هوائی «الشعیرات» واقع در جنوب شرقی استان حمص در سوریه به انجام رساند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------