آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

آمریکا، مکزیک را جرم خیزترین کشور جهان خواند/ ترامپ: دیوار باید احداث شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه مکزیک را یکی از جرم خیزترین کشورهای جهان نامید و بر لزوم احداث دیوار در مرز دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: از آنجا که مکزیک یکی از برجسته ترین کشورهای جرم خیز در جهان است، ما باید دیوار داشته باشیم. مکزیک هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

 

به گزارش ایرنا؛ احداث دیوار در مرز مکزیک - آمریکا از وعده های انتخاباتی ترامپ بوده است. وی در جریان کارزار انتخاباتی آمریکا قول داد هزینه لازم برای احداث این دیوار را از مکزیک می گیرد. 

 

رئیس جمهوری آمریکا در توییت دیگری به مذاکرات مجدد در مورد پیمان تجاری نفتا بین کشورش با کانادا و مکزیک اشاره و تهدید کرد که واشنگتن از این مذاکرات خارج می شود.

 

وی نوشت: در جریان مذاکره مجدد با مکزیک و کانادا در مورد نفتا (بدترین توافق تجاری حاصل شده تاکنون) هستیم. هر دو بسیار سخت گیر هستند و ممکن است مجبور به پایان دادن (به توافق) باشیم.

 

ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی آمریکا، پیمان تجاری نفتا را مورد نکوهش قرار داد و طی چند ماه پس از روی کار آمدن، همواره مدافع خروج کشورش از این توافق بوده است که قدمت آن به اواسط دهه 90 میلادی باز می گردد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------