وکیل ترامپ، مسئولیت یک توییت رئیس‌جمهور را برعهده گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شبکه خبری ای بی سی نیوز روز یکشنبه گزارش داد: «جان دود» وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مسئولیت تنظیم یکی از توییت های ترامپ در مورد برکناری 'مایکل فلین' مشاور امنیت ملی سابق رئیس جمهوری را برعهده گرفت.

براساس این گزارش، ترامپ روز شنبه در توییتی اعلام کرد که مجبور بوده است ژنرال فلین را به دلیل دروغگویی به 'مایک پنس' معاون رئیس جمهوری و پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اخراج کند.

 

در همین حال، 'جان دود' وکیل ترامپ به ای بی سی نیوز گفت که این واژگان را بدون دقت کافی به رشته تحریر درآورده است.

این مساله که رئیس جمهوری آمریکا در زمان اخراج فلین از دروغگویی وی به اف بی آی مطلع بوده است، بعد خبری تازه ای را به تحقیقات رابرت مولر بازپرس ویژه کمیته تحقیق در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا می افزاید.

 

کاخ سفید که همواره تاکید دارد توییت های منتشر شده در حساب کاربری ترامپ باید به عنوان بیانیه های رسمی تلقی شود، در مورد سخنان وکیل رئیس جمهوری آمریکا اظهارنظری نکرده است.

 

هنوز مشخص نیست که چه کسی توییت روز شنبه را نوشته؛ بعید است که وکیل ترامپ به حساب کاربری توییتر وی دسترسی مستقیم داشته باشد و بدون اجازه و آگاهی وی توییت کند.

 

فلین روز جمعه اعتراف کرد که به اف بی آی در پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دروغ گفته است. وی همچنین پذیرفت که با رابرت مولر همکاری داشته باشد.

 

اقرار فلین به مذاکرات محرمانه با سفیر روسیه در آمریکا در سال 2016 که با هدایت مقام های ارشد ترامپ انجام شده، گمانه زنی هایی را در واشنگتن رقم زده مبنی بر اینکه فرد دوم از نزدیکان ترامپ که ممکن است در تیررس تحقیقات مولر قرار گیرد، کیست؟

 

ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------