کارمندان کاخ سفید باید تا پایان ژانویه تکلیف خود را مشخص کنند



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,کاخ سفید

شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد، دولت ترامپ به دستیاران کاخ سفید ضرب الاجل داده تا تصمیم بگیرند آیا در دولت باقی خواهند ماند یا خیر.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس این گزارش، به این دستیاران گفته شده تا پایان ماه جاری میلادی فرصت دارند تصمیم بگیرند آیا میخواهند پستشان را ترک کنند یا تمایل دارند تا زمان انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر در سمتشان باقی بمانند.

 

یک منبع در کاخ سفید به سی بی اس نیوز گفت که این اعلامیه ظاهرا هدفش کمک به جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید است تا بتواند در مواجهه با شایعه‌های مربوط به استعفای دستیاران، امور کاخ سفید را مدیریت کرده و در عین حال وضعیت مربوط به ادامه کار یا کناره‌گیری کارکنان را مشخص کند تا به این ترتیب زمان کافی برای خود به منظور تعیین جانشین برای آنها در صورت کناره‌گیری‌شان داشته باشد.

 

کاخ سفید اخیرا شاهد یک میزان بی سابقه از استعفای کارکنانش بوده و به گزارش وال استریت ژورنال در طی سال جاری میلادی 34 درصد آنها از جمله برخی مشاوران و کارمندان بلندپایه کناره‌گیری کرده‌اند که یک رکورد محسوب می‌شود.

 

گزارش شده که رئیس دفتر کاخ سفید در تلاش برای پر کردن برخی مناصب خالی در کاخ سفید تا پایان ماه ژانویه است.

 

جان کلی منصب خود به عنوان مدیر اداره امنیت ملی را ترک کرد تا جای خالی رینس پریباس رئیس دفتر سابق کاخ سفید را پر کند. پریباس در ماه ژوئیه گذشته این سمت را ترک کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------