هکرهای اماراتی سایت یک روزنامه قطری را هک کردند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,سایبری

منابع قطری می‌گویند، هکرهای اماراتی سایت روزنامه "لوسیل" قطر را هک کردند و با ورود به پایگاه خبری آن، این روزنامه را تعطیل کرده و بخش‌های نظر سنجی آن را تغییر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، هکرهای اماراتی وارد پایگاه خبری روزنامه "لوسیل" قطر شده و با گذاشتن عبارت "هکرهای اماراتی اینجا بودند" آن را از کار انداختند.

 

هکرهای اماراتی همچنین بخش‌های نظرسنجی را با اضافه کردن عبارت‌هایی مثل "ای سگ‌های ایران و رهبر ما، امارات و عربستان تاج سر شما هستند"، تغییر دادند.

 

روزنامه تخصصی لوسیل در حوزه اقتصاد فعال است. این روزنامه پس از هک شدن اعلام کرد، برای مقابله با حمله دوباره، سایت خود را جهت حفظ محتوا بسته و از کارشناسان فنی برای تقویت ایمنی سایت، کمک گرفته است.

 

محمد حجی، معاون سردبیر لوسیل گفت: هک پایگاه روزنامه آن را از ادامه انتشار حقائق، صرف نظر از اینکه این حقائق مربوط به کشورهای محاصره کننده و یا دیگر کشورها باشد، بازنمی‌دارد.

 

وی گفت: روال کار لوسیل از همان ابتدای کارش تاکنون تنها بیان حقائق بوده است.

 

معاون سردبیر افزود، معلوم است، حقائق فاجعه‌باری که این روزنامه درباره اقتصاد کشورهای محاصره کننده منتشر کرده، به مذاق برخی‌ها خوش نیامده، به همین دلیل تلاش کردند که آن را هک کنند.

 

چندی پیش سایت خبرگزاری رسمی قطر هک شد و مطالبی بر روی خروجی آن قرار گرفت که باعث تشدید تنش میان قطر و سه عضو شورای همکاری خلیج فارس شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------